A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.
 
 

A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.

A stressz, a szorongás, a túlpörgetettség, a feszített munkatempó és életritmus ma már szinte kivétel nélkül mindannyiunkra jellemző, holott egészségromboló hatásai vannak.

A Harmonet segítségével összegyűjtöttük a hét leghatékonyabb módszert, melyek közül válogatni tud, a nehéz helyzetek, időszakok kezelésére.

A túlhajtott életmód egyik jellemzője a gyors, kapkodó életritmus, ezen belül pedig a rendszertelen, esetleg rosszabb minőségű ételek fogyasztása, a kevés alvás és a mozgás, és a valódi pihenés teljes hiánya. A szervezetünket, az agyunkat kávéval, dohányzással próbáljuk még nagyobb teljesítményre ösztönözni, azonban ez az idők során visszaüthet.

A túlpörgetett test és szellem rövidesen kimerül és képtelen a feladatait normálisan ellátni: méregteleníteni, feldolgozni a táplálékot és pszichés élményeket egyaránt, megfelelően működtetni az immunrendszert stb.

Ilyenkor jelennek meg a különféle allergiák, a gyakran kiújuló betegségek, a túlsúly, a fáradékonyság és lelki szinten a közöny, ami váltakozhat az ideges, feszült szakaszokkal.

Íme a hét módszer, mellyel megkönnyítheti életét:

1. Testi-lelki lomtalanítás: méregtelenítés

Nagy ajándékot adunk magunknak, ha egyszerűen egy-egy napra visszavonulunk az aktív hétköznapokból és testi-lelki szinten méregtelenítünk. Ennek legfőbb eszközei egy rövid böjt, egy gyümölcs- vagy lénap beiktatása, a szaunázás, gyógyfürdőzés. A méreganyagok „lecsapolása” testi-lelki megújuláshoz vezet: új erőre kapunk, visszatér az életkedvünk, a tetterőnk és nem utolsósorban az immunrendszerünk is erősödik.

2. Endorfin-bomba: sport

A sport a stresszoldó módszerek királya: az, hogy a lelkünket is nyugtatja, tulajdonképpen csak kellemes mellékhatás. Az intenzív edzés erős méregtelenítő hatású, segít megszabadulni a felgyülemlett salakanyagoktól, és erősíti az egész szervezetet és az immunrendszert.

3. Egyensúlyba kerül a test és a lélek: jóga

Ha a sportot neveztük a királynak, a jóga a császár ebben a műfajban, ugyanis a testre, a lélekre és a szellemre egyszerre gyakorol jótékony hatást. A jóga gyakorlásával a testi-lelki önismeret fejlesztése, a belső béke kialakítása, a személyiség fejlesztése és a valódi értékek kialakítása is lehetséges.

4. Erőteljes azonnali hatás: fülakupunktúra

Az előző kettőhöz képest passzív módszerről van szó, ami azonban annál hatásosabb: a tűk beszúrását követően azonnal érezhető a megnyugvás, a relaxált, nyugodt, többnyire kellemesen éber állapot, a „minden rendben van” ritka érzése. A fülön lévő akupunktúrás pontok finom stimulációja ezen túl teljes méregtelenítést ad a szervezetünknek és helyreállítja a megbomlott idegrendszeri és energetikai egyensúlyunkat.

5. Belső élmények és önismeret: meditáció

Intenzív belső munkát tesz lehetővé, a gyakorlással nagyon mély rálátást nyerhetünk az életünk különféle aspektusaira, és a saját belső forrásunktól kaphatunk megoldást a problémáinkra.

6. Felszabadító, hosszú távú hatás: spirituális választerápia

Ha igazán mély és átfogó változást szeretnél az életedben, vagy végleg megoldani egy régóta húzódó problémát, sokat segíthet a spirituális választerápia. Ez a módszer egy-egy életterületen belül a probléma gyökeréig hatol, és a tudatalattiból tisztítja ki a gátló hatásokat, rejtett akadályainkat. Egy kezelés olyan, mint egy energetikai nagytakarítás, melynek során lépésről lépésre megszabadulsz a terheidtől, és a végeredmény: letisztult gondolkodás, nyugodt elme, kiegyensúlyozottság, békés, harmonikus közérzet, boldogság.

7. Szorongásra, túlterheltségre: autogén tréning

Ezzel a módszerrel akár egy sok kihívással járó munkanap során is képesek leszünk fenntartani a nyugodt, éber figyelem és a kiegyensúlyozottság állapotát. Az autogén tréning során alkalmazott önszuggesztiók segítségével – és ez manapság felbecsülhetetlen sokak számára. Az szinte csak üdítő mellékhatás, hogy a stressz hátterében álló fizikai tünetek, mint például az álmatlanság, hátfájdalmak, fejfájás is eltűnnek és erősödik az immunrendszer.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés