Aki rápisil erre az Ikea reklámra, akciósan kaphat bútort

De csak akkor, ha nő. És ha a pisi kimutat valamit.
 
 

Aki rápisil erre az Ikea reklámra, akciósan kaphat bútort

De csak akkor, ha nő. És ha a pisi kimutat valamit.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Aki rápisil erre az Ikea reklámra, akciósan kaphat bútort

De csak akkor, ha nő. És ha a pisi kimutat valamit.

Egészen pontosan így néz ki a történet: az a nő, aki rápisil erre a magazinban felfedezhető reklámra, az kedvezményt kaphat. Már amennyiben terhes! A lap ugyanis egyben egy várandóssági teszt, ami ha pozitív, akkor megmutatja, hogy a leendő anyuka mennyivel olcsóbban jut hozzá a fotón látható gyerekágyhoz.

A reklám sajnos csak a svéd Amelia magazinban fog futni, így magyarországi Ikea-hirdetéseket nem érdemes lepisilni, de ettől még az ötlet meglehetősen bomba.

Arról mondjuk nem szól a hír, hogyan lehet beváltani a kedvezményt, a logika azt diktálja, hogy a pénztárnál kell meglobogtatni a papírlapot, de hogy a kézfertőtlenítőt ki viszi, a vásárló vagy a kasszás, azt nem tudni.

(Adweek)

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés