ikea ad 

Az IKEA leforgatta a világ legunalmasabb reklámjait, amik mégis zseniálisak lettek

 
 

Az IKEA leforgatta a világ legunalmasabb reklámjait, amik mégis zseniálisak lettek

 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Az IKEA leforgatta a világ legunalmasabb reklámjait, amik mégis zseniálisak lettek

Jóformán kőbe vésett aranyszabály a socialmedia-világban, ami a mindennapjaink egyébként is egyre gyorsuló alaptempójához képest sokkal vibrálóbb közeg, hogy ha az internetezők nem kapnak valami izgalmat egy videót első pár másodpercében, akkor már tovább is repülnek.

Az IKEA erre fogta magát, és behúzta a váratlant: leforgatott néhány olyan szpotot, amik nem csak túllépik az egy percet, aminél hosszabban szinte egyetlen reklám sem tart, hanem konkrétan négy-, sőt, nyolcperces klippekkel szállnak bele páros lábbal a korábbi sztenderdekbe. Viszont ahogyan ezt teszik, ahogyan teljesen átfordulnak a másik szélsőségbe, a szuperlassú ritmusba, és mutatják meg azt, hogy milyen az életünk valójában, az annyira lehengerlő, hogy éppen az ellentétes hatást váltja ki az elkapcsoláshoz képest: TÉNYLEG hajlamosak vagyunk végignézni ezeket a kisfilmeket.

Itt például egy sima mosogatás zajlik, és mégis nézzük:

De miért leszünk hajlamosak végignézni ezt? Egyszerűbb a válasz, mint hinnénk: az ügyes kreatívszakemberek az egyik legősibb tulajdonságunkat, az emberi kíváncsiságot hívják elő, hiszen megfeszülten tudni akarjuk, hogy mi fog történni a minisztorik végén.

Például ezekben az intim pillanatokban:

Míg tehát a marketingesek általában arra törekednek, hogy egy intenzív reklám első öt másodpercébe már beletuszkoljanak valami átütő üzenetet, tartva attól, hogy az ember pillanatokon belül továbblép, itt éppen semmi sem történik az első öt másodpercben, sőt, az első fél percben sem. Ha pedig nem történik semmi, akkor várni fogunk, hogy történjen valami.

Fiatal skandináv legények szkanderoznak. Mi fog történni? Hát persze, hogy végignézzük, hogy megkapjuk erre a választ:

Az IKEA egyébként nem először mutat be valami eredeti truvájt, csináltak ők már kifestőkönyvet felnőtteknek, cikiztek ki ügyesen luxusmárkát, mutatták be már azt is kedvesen, hogyan lehet apró szobákat is frankón berendezni, de még századunk egyik legnagyobb dilemmájára, a menekültkérdésre is sikerült kreatívan reagálniuk.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés