II. Nagyvállalati Targoncás Verseny 

Íme, ők a környék legjobb targoncásai

Az eső sem lehetett akadály az EPCOS-ban a Nagyvállalati Targoncás Versenyen.
 
 

Íme, ők a környék legjobb targoncásai

Az eső sem lehetett akadály az EPCOS-ban a Nagyvállalati Targoncás Versenyen.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Íme, ők a környék legjobb targoncásai

Az eső sem lehetett akadály az EPCOS-ban a Nagyvállalati Targoncás Versenyen.

Idén második alkalommal rendezték meg a környék járműipari cégei, a Nagyvállalati Targoncás Versenyt, hogy népszerűsítsék a foglalkozást, illetve, hogy játékos módon megmérkőzzenek egymással.

A szombati verseny elején még az eső volt a legnagyobb ellenfél, aztán persze a nehezebbnél nehezebb akadályok, a türelem és az idő. Három különböző gépkategóriában mérkőztek meg a cégek: homlokvillás, vontató és tolóoszlopos gépekkel kellett az épített akadálypályákon különböző ügyességi feladatokat végrehajtani. Persze mindezt időre.

Idén a TDK-csoporthoz tartozó EPCOS Kft. adott otthont a versenynek, de a pályák megtervezését közösen vállalták a cégek, így a tolóoszlopos pályát az LuK, a vontatós versenypályát a BPW, a homlokvillás versenypályát pedig az EPCOS állította össze.

Mik ezek a géptípusok?

Homlokvillás

A legismertebb a 4 támaszú homlokvillás targonca. Ez az a klasszikus targonca, amely a legtöbb embernek eszébe jut, ha targoncáról van szó. Ez lehet dízel, benzin, gáz vagy elektromos üzemű. Ez a targonca megtalálható a kereskedelemben, valamint az összes iparágban, ahol nagy mennyiségű és nagytömegű rakodás folyik.

Vontató

Ezzel áruval megrakott szerelvényeket húznak. Így szolgálják ki a gyártósorokat a raktárból, illetve gyártósorok közötti forgalomban is használják. Ez a targoncatípus kismértékű emelésre képes, de több rakat egyidejű szállítására alkalmas, amelyet különböző gurulós segédkerettel oldanak meg.

Tolóoszlopos

Annyiban tér el a homlokvillástól, hogy a villa ezen oldalt helyezkedik el, a kabinra merőleges, így ezt a járművet oldalra fordított pozícióban kell vezetni.

A gépkategóriákban a 6 résztvevő cég (BPW, Delphi, Epcos, Focuson, Iqor, LuK) összesen 60 versenyzője mérte össze tudását.

Összesített eredmények:

1. Delphi
2. EPCOS
3. LuK
4. BPW
5. Focuson
6. iQor

Kategóriánként a dobogósok

Vontató

1. Horváth Ádám – Delphi
2. Pataki László – BpW
3. Juhász Bence – Delphi

Homlokvillás

1. Horváth Norbert – EPCOS
2. Németh Szabolcs – EPCOS
3. Rajnai András – EPCOS

Tolóoszlopos:

1. Seiler Alexandra – LuK
2. Török Bence – LuK
3. Végh Gyula – LuK

A verseny alatt tartoncasimogató is várta a gyerekeket, a Still és a Jungheinrich gépeire lehett felhuppani, vagy kipróbálni a targoncaszimulátort.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés