Kérdezne valamit a SZOVA parkolási irodájától telefonon? Hát sok szerencsét hozzá!

A telefont ugyanis senki nem emeli fel.
 
 

Kérdezne valamit a SZOVA parkolási irodájától telefonon? Hát sok szerencsét hozzá!

A telefont ugyanis senki nem emeli fel.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Kérdezne valamit a SZOVA parkolási irodájától telefonon? Hát sok szerencsét hozzá!

A telefont ugyanis senki nem emeli fel.

Egyik olvasónk tegnap jelezte, hogy hiába akar információt kapni a +36 (94) 339-889-es telefonszámon a SZOVA parkolási ügyfélszolgálatától, a telefon kicseng, de aztán senki nem veszi fel azt.

Nekem is be kellene szereznem az új éves parkoló bérletet, de minden évben elfelejtem mit is kell hozzá bevinni, illetve, hogy egyáltalán elintézhetem-e én, vagy annak kell bemenni, akinek a nevén a forgalmi van. Szóval mivel nekem is lenne dolgom a parkolással, gondoltam, akkor már felhívom a számot. Egyrészt tesztelve az elmondottakat, másrészt, hogy - ha felveszik - választ kapjak a kérdéseimre.

Tegnap, az az kedd délután óta hívom a megadott számot. Egy géphang ugyan bemondja, hogy a SZOVA fogadta hívásomat, és a jogszabályi kereteknek megfelelően rögzítve lesz a hívásom, de aztán csak a csengések sora, a kagylót meg nem emeli senki.

Hívtam őket, kétszer, háromszor, 20 perccel később, aztán megint, de semmi. Ma reggel ismét hívtam őket. Semmi.

A telefonszám ügyfél-szolgáltai szám, vagyis pont a lakosság kiszolgálására szolgálna, de egyelőre nagyon nem akarnak beszélni senkivel.

Bár a lakosság annyira nem kiváltságos, mint az újságíró, én azért beszéltem a SZOVA sajtósával, hogy vajon miért nem emelik meg a kollégák a telefont, egyelőre azonban azt mondta, hogy ennek neki is utána kell néznie.

Én meg közben azt próbálom kikeresni a SZOVA weblapján - akárcsak más lakossági parkoló -, hogy meddig érvényes a tavalyi évre váltott parkolóbérletem, hogy mit kell vinnem magammal, hogy megkapjam a lakcímhez tartozó egy darab éves, önköltséges bérletem. Eddig nem találtam meg.

Azonban újságíró énemnek köszönhetően most a civil énem is tud már egy pár információt a parkolással kapcsolatban. A SZOVA sajtósa ugyanis volt kedves átküldeni egy sajtóanyagot, és mivel nem vagyok sajtóanyag irigy, így meg is mutatom mindenkinek:

Megnövekedett forgalom a Parkolási csoport ügyfélszolgálatán A 2018. évi bérletek tömeges kiváltása miatt január első heteiben rendkívül leterhelt a SZOVA Nonprofit Zrt. Parkolási csoportjának ügyfélszolgálata. Mintegy 2500 bérlet kiadása történik meg ebben az időszakban. A korábbi évek tapasztalata alapján igyekeztünk felkészülni a rohamra és plusz két munkatárs segíti az állandó ügyfélszolgálatot teljesítő kollégák munkáját. Aki decemberben regisztrált, kikerülheti a sorban állást: az interneten keresztül is vásárolhat bérletet, vagy befizetheti pótdíját.

 

A 2017-es évre szóló bérleteink 2018. január 31-ig érvényesek. A lejárati idő meghatározásánál fontos szempont volt, hogy az új bérlet kiváltására elegendő idő álljon az ügyfelek rendelkezésére, elkerülve azt, hogy néhány napra koncentrálódjon a bérletek megvásárlása. A legtöbben mégis január első napjaiban intézik, ami rendkívüli módon megnöveli ügyfélszolgálatunk forgalmát ebben az időszakban. Az adminisztráció is hosszabb most, a 2017. december 1-jén bevezetett új parkolási rendszerbe ugyanis ügyfeleink korábban rögzített adatait újra fel kell vinni.

A zökkenőmentes ügyintézés biztosítása érdekében megdupláztunk az ügyfélszolgálatos munkatársaink számát, de így is folyamatosan hosszú sorok kígyóznak az irodában és előfordul, hogy az ügyfelek kiszolgálása miatt kollégáink nem tudnak reagálni a beérkező telefonhívásokra.

 

A fennakadásért ügyfeleink elnézését kérjük!

 

Szeretnénk rendelkezésére állni minden ügyfelünknek, ezért kérjük, hogy a megszokott 94/339-889- es telefonszám helyett a mostani, leterhelt időszakban hívják a 94/501-966- os telefonszámot! Figyelmükbe ajánljuk továbbá az egyszerű és kényelmes internetes ügyintézést: a rendszerbe már regisztrált ügyfeleink a www.szova.hu weblap parkolási ügyfélkapuján keresztül intézhetik a bérletvásárlást, vagy a pótdíjak befizetését, elkerülve ezzel a sorban állást.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés