Lerobbant a vonat, amivel olvasónk Kaposvárra akart eljutni, a jegy árát azonban még mindig nem kapta vissza

Mindez a technika fejlődésével beköszöntő online jegyvásárlás miatt van. Fránya XXI. század.
 
 

Lerobbant a vonat, amivel olvasónk Kaposvárra akart eljutni, a jegy árát azonban még mindig nem kapta vissza

Mindez a technika fejlődésével beköszöntő online jegyvásárlás miatt van. Fránya XXI. század.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Lerobbant a vonat, amivel olvasónk Kaposvárra akart eljutni, a jegy árát azonban még mindig nem kapta vissza

Mindez a technika fejlődésével beköszöntő online jegyvásárlás miatt van. Fránya XXI. század.

Tegnap számoltunk be annak az olvasónknak a kálváriájáról, aki Szombathelyről akart eljutni vonattal, átszállással, Kaposvárra. A vonat délután 17 óra 9 perckor indult el, alig tett meg 15 kilométert, amikor lerobbant a mozdony. Egy óra múlva kiderült, hogy a mozdony nem fog elindulni, két óra múlva még mindig egy helyben álltak, és közben az is világos lett olvasónknak, hogy aznap nem fog eljutni Kaposvárra. A fűtés is leállt, két óra egy helyben állás után pedig nagyon kezdtek fázni az utasok.

A lerobbant vonatot végül fél hétkor visszavontatták Szombathelyre. Olvasónk pedig két és fél óra elteltével ugyanott állhatott, ahonnan elindult, a szombathelyi vasútállomáson.

Olvasónk szerette volna visszakapni a jegy árát, hiszen utazni nem tudott sehova, így kifizetett egy szolgáltatást, amit végül a másik fél nem teljesített.

Elsőként a vasútállomáson ment oda a kasszához, ahol a GYSEV munkatársa azt mondta, hogy mivel MÁV járatról van szó, ő sajnos nem tud segíteni. Fáradjon át a MÁV szombathelyi Király utcai jegyirodájába.

A pórul járt utas ma volt az irodában, ahol közölték, hogy ők sem tudnak mit kezdeni a problémával, mert a kártérítést igénylő laphoz az eredeti példányú jegyet kell csatolni. Ám olvasónk online vette a jegyét, az e-ticketre vonatkozó kártérítés esetében azonban helyben semmit nem tudnak csinálni.

Ebben az esetben az utas csak online tudja jelezni a problémát. Vagyis az olvasóknak írnia kell egy üzenetet, amiben leírja, hogy mi történt és csatolnia kell az e-ticket pdf-ét.

Ezen az online felületen, a panaszon kívül a panaszosnak meg kell adnia további személyes adatokat is, amit olvasónk picit aggályosnak vél.

A pórul járt utas pedig továbbra is várja, hogy visszakapja az 1700 forintos jegyének árát.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés