Szombathelyen is bemutatták az új Ford Focus-t

Show-elemekkel megtűzdelt társas esemény volt a két autó leleplezése. „Hihetetlen sebességgel fejlődnek az autók” - állapította meg a helyszínem a tudósító.
 
 

Szombathelyen is bemutatták az új Ford Focus-t

Show-elemekkel megtűzdelt társas esemény volt a két autó leleplezése. „Hihetetlen sebességgel fejlődnek az autók” - állapította meg a helyszínem a tudósító.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Szombathelyen is bemutatták az új Ford Focus-t

Show-elemekkel megtűzdelt társas esemény volt a két autó leleplezése. „Hihetetlen sebességgel fejlődnek az autók” - állapította meg a helyszínem a tudósító.

Ahogy a nemzetközi divatházaknál kiemelt eseménynek számít a következő évi kollekció bemutatása, úgy az autógyárak életében is fontos mérföldkő egy-egy új modell megjelenése, a vásárlókkal való első találkozása.

Csütörtökön este a szombathelyi Ford Strauss-nál élénk érdeklődés mellett mutatták be a nagyközönségnek az új Ford Focus-t; az ünnepi alkalom egyben társasági esemény volt, zenével, énekessel, táncossal, különleges fényekkel és pezsgős koccintással.

Edith Sieber, a Strauss tulajdonosa magyarul köszöntötte az érdeklődőket, majd Pataki Brigitta, az autószalon vezetője emlékeztetett a Ford „legnépszerűbb, legtökéletesebb és legizgalmasabb” modelljének történetére.

A Ford európai részlege 1989-ben mutatta be az első Focus-t mint az Escort utódját, hogy egy év múlva elnyerje az Év Autója díját. Európában eddig 7 milliót, a világon 16 milliót adtak el belőle.

A most leleplezett modellek már a negyedik generációt jelentik.

És miközben Farkas Zsolt értékesítési vezető és kollégája Gráczer László elmondták, mit tud és miben különbözik az új Focus az elődjéről, a tudósító arra gondolt, hogy micsoda hihetetlen sebességgel változnak az autók, hogy egy évtizeddel ezelőtt – pedig nem is tűnik az olyan messzinek – ezeknek a műszaki újításoknak még a csírái sem nagyon látszottak.

Hogy csak néhányat önkéntesen kiemeljünk: az új Focusban nyolc fokozatú automata váltó van, automatika ad gázt és fékez, hogy tartsuk a sebességet, ha az autó sebességkorlátozó táblát lát, csökkenti a sebességet. Önvezetőnek még nem önvezető, de 15 másodpercig már tudja kontrollálni a vezetést, és az sem hátrány, hogy egyetlen gombnyomással magától beparkol két autó közé. Szintén automatika segíti megakadályozni a gyalogos és kerékpáros-gázolásokat

.

A modell megjelenésével péntektől a Strauss napok kezdődnek a szalonban, melyek október 13-ig tartanak.

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés