Neked sem volt neted tegnap délben?

A Telekom elismerte a hibát, de az okát nem tudtuk meg.
 
 

Neked sem volt neted tegnap délben?

A Telekom elismerte a hibát, de az okát nem tudtuk meg.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

Neked sem volt neted tegnap délben?

A Telekom elismerte a hibát, de az okát nem tudtuk meg.

Én is, és velem együtt még más kollega is bosszankodott amiatt, hogy szerdán délben se szó, se beszéd eltűnt a Telekomos net a mobilokról. Később aztán olvasók is panazskodtak, hogy közel egy óráig nem volt netük. Először persze mindenki azt gondolta, hogy nála van a hiba, aztán, ahogy egyre többen észlelték a hibát merült fel a gyanú, hogy bizony központi üzemzavarról van szó. Azt egyébként szintén nem tudni, hogy csak Szombathelyen, Vas megyében vagy az egész országban volt észlelhető a kihagyás.

Megkerestük hát a Telekomot, hogy megkérezzük mi volt a hiba oka, a következő válaszokat kaptuk:

Ügyfeleink a mobilinternet szolgáltatásban átmenetileg bizonytalan működést tapasztalhattak május 10-én délben, bízunk benne, hogy sokan talán észre sem vették, olyan rövid ideig tartott ez, és szakembereink mindent elkövettek, hogy a hiba gyorsan elháruljon. Ügyfeleink türelmét és megértését ezúton is köszönjük!

A Magyar Telekom hazánkban egyedülállóan széleskörű szolgáltatási palettával rendelkezik, ügyfeleink között a lakosságon kívül kkv-k, nagyvállalatok és intézmények is vannak. A teljesség igénye nélkül: egyaránt nyújtunk vezetékes és mobil hangszolgáltatást, vezetékes és mobilnetet, TV szolgáltatást és számos vállalatnak nyújtunk például tömeges SMS-szolgáltatást is. Szinte mindenhol ott vagyunk, ezért lehet feltűnő ügyfeleink számára, ha éppen ezen sokszínű szolgáltatások közül valamelyik átmenetileg esetleg nem elérhető.

Egy ekkora kiterjedésű és egy ilyen bonyolultságú távközlési és informatikai infrastruktúra üzemeltetése sosem lehet teljességgel hibamentes. Akár egy hálózati eszköz meghibásodása, akár egy kábel átvágása is okozhat olyan kiesést, amely már feltűnik mondjuk megyei vagy regionális szinten, kisebb vagy nagyobb ügyfélkört érintve. De minden esetben mindent elkövetünk, hogy mihamarabb helyreálljon a megszokott szolgáltatásminőség, folyamatos tájékoztatást nyújtva mindeközben.

Szóval a lényeg, hogy biztos, hogy a Telekomnál volt a hiba de, hogy mi romolhatott el azt nem tudtuk meg.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés