Elesett a keddi kánikulában a sárvári fürdő - Több mint egy órát álltak sorban a tűző napon az emberek, hogy bejussanak

A fürdő ügyvezető igazgatójának válasza felér egy trollkodással.

Több olvasónk is megkereste lapunkat azzal, hogy a keddi 35 fokban, több mint egy órát voltak kénytelenek várni a bejutásra a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőnél. Az augusztusi kánikulában érthető, hogy nagyon sokan szerettek volna strandolni és a népszerű fürdőt választották. Sőt, Nyugdíjas kedd is volt tegnap, ami azt jelenti, hogy ezen a napon féláron mehetnek be az idősek.

Olvasó

Ennek ellenére inkább a gyermekes családok voltak többségben. Egyik olvasónk azt írta, ők így még soha nem jártak Sárváron: „mindenhol ideges emberek, morgott mindenki, fejükön törölköző, hogy védjék magukat a tűző naptól. A férjem beszél németül, a németek is nagyon mérgesek voltak.”

Olvasó

Másikuk arról számolt be, hogy azért többször is volt már hasonló, de ilyen katasztrofális soha nem volt még a helyzet. Akik bejutottak az aulába, azok fulladoztak a hőségben, mert nem működött a légkondicionáló.

Olvasó

Aztán volt, akinek csillapodott a mérge, miután végre bejutott, csobbant és egy jót ebédelt: „Javukra szolgált és enyhített a bosszúságunkon, hogy jó áron, 1800 forintért volt nyugdíjas menü: erő leves palacsinta csíkokkal, sertéssült petrezselymes burgonyával, párolt káposztával. Nagyon finom volt” – jegyezte meg olvasónk, aki a mostani kellemetlenség ellenére valószínű megy még Sárvárra fürödni.

És valljuk be, mindenhol akadhatnak nem várt problémák. Hogy utánajárjunk, miért alakult ki a fent vázolt helyzet, először telefonon kerestük meg a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőt, de azt a választ kaptuk, e-mailben tegyük fel kérdéseinket. Megtettük.

Többek között megkérdeztük:

  • Szeretnének-e reagálni olvasóink állításaira?
  • Korábban is előfordult hasonló eset?
  • Mi volt az oka annak, hogy ilyen hosszú ideig tartott bejutni az embereknek?
  • Hány pénztár van összesen és mennyi üzemelt ezek közül?
  • Hogyan próbálták meg orvosolni a helyzetet?
  • Kívánnak-e változtatni valamin annak érdekében, hogy ilyen helyzet ne alakuljon ki?
  • Kaptunk is választ meg nem is

    Szerda reggel aztán jött is válasz a fürdő ügyvezető igazgatójától, Kántás Zoltántól.

    Ahogy elolvastam a sorokat valamiért rögtön a Mátyás király meg az eszes lány című népmese jutott az eszembe. A válaszoltak is meg nem is szituáció alakult ki, bár inkább a nem felé billen a mérleg nyelve. A keddi nappal és olvasóink panaszaival kapcsolatban ugyanis semmilyen konkrétumot nem említett Kántás Zoltán. Például kiderül a levélből, hogy összesen hány pénztár működik a fürdőben, amit nagyobb létszám esetén kiegészítenek. De, hogy tegnap ez megtörtént-e, azt már nem tudtuk meg.

    Ezt a válaszadási technikát, vagy nevezhetjük akár a trollkodás igazán magas szintjének, egyébként már megtapasztaltuk a rendőrség sajtóosztálya részéről, amire egy korábbi cikkünkben Próbáltuk megtudni, mennyi járőrautó van Szombathelyen, de ezt nem láttuk jönni July 26. 18:10 már utaltunk is.

    Változtatás nélkül közöljük Kántás Zoltán levelét, mindenki döntse el maga, hogy számára ez kielégítő válasz-e.

    Kántás Zoltán ügyvezető igazgató válasza:

    Vendégeink észrevételei nagyon fontosak számunkra, ezáltal tudunk szolgáltatásaink színvonalán javítani, ami a minőségi fürdőzés egyik alappillére.

    Éppen ezért a hétköznapokon 6 pénztárral állunk vendégeink rendelkezésére, amelyet nagyobb létszám esetén a fitness recepción, a gyógyászati diszépcser pultban, valamint a szállodai recepción történő beléptetéssel tudunk kiegészíteni.

    Ezen felül a hétvégén indokolt esetben további 2 pénztárral tudjuk bővíteni a belépési lehetőségek tárházát, ezzel is csökkentve a várakozási időt.

    Emellett a közeljövőben terveink között szerepel további belépési lehetőségek kialakítása is, biztosítva a fürdő területére történő mielőbbi bejutást.

    Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy nagyon sok vendég keresi fel létesítményünket az év minden szakaszában, hiszen ez egy visszaigazolás számunkra, hogy a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdővel és annak szolgáltatásaival vendégeink elégedettek.

    További szép napot kívánok!

    Üdvözlettel:

    Kántás Zoltán

    ügyvezető igazgató

    Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

    Jelentem