Több olvasónk is megkereste lapunkat azzal, hogy a keddi 35 fokban, több mint egy órát voltak kénytelenek várni a bejutásra a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőnél. Az augusztusi kánikulában érthető, hogy nagyon sokan szerettek volna strandolni és a népszerű fürdőt választották. Sőt, Nyugdíjas kedd is volt tegnap, ami azt jelenti, hogy ezen a napon féláron mehetnek be az idősek.
Ennek ellenére inkább a gyermekes családok voltak többségben. Egyik olvasónk azt írta, ők így még soha nem jártak Sárváron: „mindenhol ideges emberek, morgott mindenki, fejükön törölköző, hogy védjék magukat a tűző naptól. A férjem beszél németül, a németek is nagyon mérgesek voltak.”
Másikuk arról számolt be, hogy azért többször is volt már hasonló, de ilyen katasztrofális soha nem volt még a helyzet. Akik bejutottak az aulába, azok fulladoztak a hőségben, mert nem működött a légkondicionáló.
Aztán volt, akinek csillapodott a mérge, miután végre bejutott, csobbant és egy jót ebédelt: „Javukra szolgált és enyhített a bosszúságunkon, hogy jó áron, 1800 forintért volt nyugdíjas menü: erő leves palacsinta csíkokkal, sertéssült petrezselymes burgonyával, párolt káposztával. Nagyon finom volt” – jegyezte meg olvasónk, aki a mostani kellemetlenség ellenére valószínű megy még Sárvárra fürödni.
És valljuk be, mindenhol akadhatnak nem várt problémák. Hogy utánajárjunk, miért alakult ki a fent vázolt helyzet, először telefonon kerestük meg a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőt, de azt a választ kaptuk, e-mailben tegyük fel kérdéseinket. Megtettük.
Többek között megkérdeztük:
Kaptunk is választ meg nem is
Szerda reggel aztán jött is válasz a fürdő ügyvezető igazgatójától, Kántás Zoltántól.
Ahogy elolvastam a sorokat valamiért rögtön a Mátyás király meg az eszes lány című népmese jutott az eszembe. A válaszoltak is meg nem is szituáció alakult ki, bár inkább a nem felé billen a mérleg nyelve. A keddi nappal és olvasóink panaszaival kapcsolatban ugyanis semmilyen konkrétumot nem említett Kántás Zoltán. Például kiderül a levélből, hogy összesen hány pénztár működik a fürdőben, amit nagyobb létszám esetén kiegészítenek. De, hogy tegnap ez megtörtént-e, azt már nem tudtuk meg.
Ezt a válaszadási technikát, vagy nevezhetjük akár a trollkodás igazán magas szintjének, egyébként már megtapasztaltuk a rendőrség sajtóosztálya részéről, amire egy korábbi cikkünkben Próbáltuk megtudni, mennyi járőrautó van Szombathelyen, de ezt nem láttuk jönni July 26. 18:10 már utaltunk is.
Változtatás nélkül közöljük Kántás Zoltán levelét, mindenki döntse el maga, hogy számára ez kielégítő válasz-e.
Vendégeink észrevételei nagyon fontosak számunkra, ezáltal tudunk szolgáltatásaink színvonalán javítani, ami a minőségi fürdőzés egyik alappillére.
Éppen ezért a hétköznapokon 6 pénztárral állunk vendégeink rendelkezésére, amelyet nagyobb létszám esetén a fitness recepción, a gyógyászati diszépcser pultban, valamint a szállodai recepción történő beléptetéssel tudunk kiegészíteni.
Ezen felül a hétvégén indokolt esetben további 2 pénztárral tudjuk bővíteni a belépési lehetőségek tárházát, ezzel is csökkentve a várakozási időt.
Emellett a közeljövőben terveink között szerepel további belépési lehetőségek kialakítása is, biztosítva a fürdő területére történő mielőbbi bejutást.
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy nagyon sok vendég keresi fel létesítményünket az év minden szakaszában, hiszen ez egy visszaigazolás számunkra, hogy a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdővel és annak szolgáltatásaival vendégeink elégedettek.
További szép napot kívánok!
Üdvözlettel:
Kántás Zoltán
ügyvezető igazgató