A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.
 
 

A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

A hét leghatásosabb stresszoldó módszer

Ma már mindenkit érint, és nem csak kellemetlen, de rombolja az egészséget is.

A stressz, a szorongás, a túlpörgetettség, a feszített munkatempó és életritmus ma már szinte kivétel nélkül mindannyiunkra jellemző, holott egészségromboló hatásai vannak.

A Harmonet segítségével összegyűjtöttük a hét leghatékonyabb módszert, melyek közül válogatni tud, a nehéz helyzetek, időszakok kezelésére.

A túlhajtott életmód egyik jellemzője a gyors, kapkodó életritmus, ezen belül pedig a rendszertelen, esetleg rosszabb minőségű ételek fogyasztása, a kevés alvás és a mozgás, és a valódi pihenés teljes hiánya. A szervezetünket, az agyunkat kávéval, dohányzással próbáljuk még nagyobb teljesítményre ösztönözni, azonban ez az idők során visszaüthet.

A túlpörgetett test és szellem rövidesen kimerül és képtelen a feladatait normálisan ellátni: méregteleníteni, feldolgozni a táplálékot és pszichés élményeket egyaránt, megfelelően működtetni az immunrendszert stb.

Ilyenkor jelennek meg a különféle allergiák, a gyakran kiújuló betegségek, a túlsúly, a fáradékonyság és lelki szinten a közöny, ami váltakozhat az ideges, feszült szakaszokkal.

Íme a hét módszer, mellyel megkönnyítheti életét:

1. Testi-lelki lomtalanítás: méregtelenítés

Nagy ajándékot adunk magunknak, ha egyszerűen egy-egy napra visszavonulunk az aktív hétköznapokból és testi-lelki szinten méregtelenítünk. Ennek legfőbb eszközei egy rövid böjt, egy gyümölcs- vagy lénap beiktatása, a szaunázás, gyógyfürdőzés. A méreganyagok „lecsapolása” testi-lelki megújuláshoz vezet: új erőre kapunk, visszatér az életkedvünk, a tetterőnk és nem utolsósorban az immunrendszerünk is erősödik.

2. Endorfin-bomba: sport

A sport a stresszoldó módszerek királya: az, hogy a lelkünket is nyugtatja, tulajdonképpen csak kellemes mellékhatás. Az intenzív edzés erős méregtelenítő hatású, segít megszabadulni a felgyülemlett salakanyagoktól, és erősíti az egész szervezetet és az immunrendszert.

3. Egyensúlyba kerül a test és a lélek: jóga

Ha a sportot neveztük a királynak, a jóga a császár ebben a műfajban, ugyanis a testre, a lélekre és a szellemre egyszerre gyakorol jótékony hatást. A jóga gyakorlásával a testi-lelki önismeret fejlesztése, a belső béke kialakítása, a személyiség fejlesztése és a valódi értékek kialakítása is lehetséges.

4. Erőteljes azonnali hatás: fülakupunktúra

Az előző kettőhöz képest passzív módszerről van szó, ami azonban annál hatásosabb: a tűk beszúrását követően azonnal érezhető a megnyugvás, a relaxált, nyugodt, többnyire kellemesen éber állapot, a „minden rendben van” ritka érzése. A fülön lévő akupunktúrás pontok finom stimulációja ezen túl teljes méregtelenítést ad a szervezetünknek és helyreállítja a megbomlott idegrendszeri és energetikai egyensúlyunkat.

5. Belső élmények és önismeret: meditáció

Intenzív belső munkát tesz lehetővé, a gyakorlással nagyon mély rálátást nyerhetünk az életünk különféle aspektusaira, és a saját belső forrásunktól kaphatunk megoldást a problémáinkra.

6. Felszabadító, hosszú távú hatás: spirituális választerápia

Ha igazán mély és átfogó változást szeretnél az életedben, vagy végleg megoldani egy régóta húzódó problémát, sokat segíthet a spirituális választerápia. Ez a módszer egy-egy életterületen belül a probléma gyökeréig hatol, és a tudatalattiból tisztítja ki a gátló hatásokat, rejtett akadályainkat. Egy kezelés olyan, mint egy energetikai nagytakarítás, melynek során lépésről lépésre megszabadulsz a terheidtől, és a végeredmény: letisztult gondolkodás, nyugodt elme, kiegyensúlyozottság, békés, harmonikus közérzet, boldogság.

7. Szorongásra, túlterheltségre: autogén tréning

Ezzel a módszerrel akár egy sok kihívással járó munkanap során is képesek leszünk fenntartani a nyugodt, éber figyelem és a kiegyensúlyozottság állapotát. Az autogén tréning során alkalmazott önszuggesztiók segítségével – és ez manapság felbecsülhetetlen sokak számára. Az szinte csak üdítő mellékhatás, hogy a stressz hátterében álló fizikai tünetek, mint például az álmatlanság, hátfájdalmak, fejfájás is eltűnnek és erősödik az immunrendszer.

 

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés