6,5 millió forintot költött az elmúlt harminc napban Magyar Péter lejáratására a DK-s Molnár Csaba - írja a 24.hu.
A Meta Ad Library összesítője szerint a DK alelnöke az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán. 125 hirdetéséből 114-et szentelt Magyar Péterre, ami azt jelenti, hogy eddig a hirdetési kiadásainak 92 százalékát, vagyis legalább 6,5 millió forintot fordított a Magyart hiteltelenítő posztokra. Ez a szám jóval több, mint amennyit Vitézy Dávid (6,2 millió), Karácsony Gergely (3,3 millió) és Donáth Anna (1,9 millió) ugyanennyi idő alatt összesen elköltött a Facebookon.
Molnár Csabánál egyébként az ellenzéki oldalon csak Dobrev Klára költött többet, ő 14 milliót költött el Facebook-hirdetésekre az elmúlt harminc napban.
A 24.hu azt is megjegyzi, a kormánypárt is nagyságrendekkel többet költött az elmúlt egy hónapban Facebook-hirdetésekre. A Fidesz 76,6 milliót, Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót, Orbán Viktor 35 milliót költött reklámokra, míg a tíz legtöbbet költő megafonos propagandista összesen 223 millióért, a békemeneteket szervező CÖF-CÖKA 26 millióért, a különböző kormánypárti lapok több mint 90 millióért hirdettek.
A top 20-ban szereplő kormánypárti oldalak összesen 491 milliót költöttek el.