A gyerekek kétszer akkora inflációval találkoznak, mint a felnőttek

Például a kakaós csiga, a gyümölcsjoghurt, a hamburger, a narancslé, a hátizsák vagy a szemüvegkeret.

Az infláció 3,6 százalékra lassult, a gyerekinfláció azonban még csak 8 százalékra csökkent le – számolt a K&H. A cég az olyan termékeknek az árváltozását nézi, amelyeknek a vásárlói leginkább a gyerekek (vagy persze a szülők, akik a gyereküknek veszik meg), ilyen például a kakaós csiga, a gyümölcsjoghurt, a hamburger, a narancslé, a hátizsák vagy a szemüvegkeret - írja a hvg.hu.

Egy év alatt a legjobban ezek közül a hamburger drágult, most 1650 forintba kerül, ami 15 százalékkal drágább, mint tavaly. Ez után jön a listán a narancslé, az 13 százalékkal drágult (871 forintra literenként), majd a hátizsák, 9 százalékos áremelkedéssel. A lista másik végén a joghurt áll, amely most 206 forint, 8 százalékkal kevesebb, mint egy évvel ezelőtt.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek