A Megafon a magyar reklámpiac legnagyobb szereplőjévé lépett elő a Facebookon, amely 2020-as megalakulása óta összesen több mint 2 milliárd forintot égetett el a közösségi portálon a Fidesz aktuális kommunikációs szólamait mantrázó videókra, hirdetésekre – írja a Telex.
Az első egymilliárd forint a 2022-es választási kampány hajrájában jött össze, ezután több mint egy évig takaréklángon hirdetett a Megafon, ritkán költöttek nagyobb kampányra. „A költekezés idén februárban indult be újra a régi elánnal, az elmúlt három hónapban pedig már sikerült újabb 500 milliót elégetni a Facebookon” – fogalmaz a lap.
A kétmilliárd forinttal a magyar hirdetési toplistát toronymagasan vezeti a Megafon, a második Magyarország kormánya 679 millióval, majd a Fidesz központi oldala következik 617 millióval – jegyzi meg a Telex.