Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A nők a Lidlben, a férfiak a Sparban vásárolnak inkább

Összességében úgy érzik az emberek, hogy a Lidl üzleteiben költik el a legtöbb pénzt.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Arra a kérdésre, hogy mostanában melyik kiskereskedelmi lánc boltjában költenek a legtöbbet, a válaszadók 20 százaléka mondta a Lidl-üzleteket, 19 százalékuk a Spart, 14 százalékuk a Penny Marketet, 13 százalékuk pedig a Tescót - ismertette a Pulzus Kutató reprezentatív felmérésének eredményeit a napi.hu .

A szabad sajtó nem létezhet nélküled. Támogasd a Nyugat.hu-t!
Támogatom

Sok egyéb érdekes részlet is kiderül azonban vásárlási szokásainkból, így például az, hogy a nőknek a Lidl a kedvence, 22 százalékkal, a férfiaknak a Spar, szintén 22 százalékkal. A fiatalabbak is inkább a Sparban vásárolnak, és a diplomásokra is ez jellemző. Ugyanakkor 40-59 évesek körében a Lidl vezet: 19 százalékuk vásárolt ott mostanában.

A közvélemény-kutatás területi különbségekre is rámutat, így például arra, hogy a budapestiek és megyeszékhelyen élők közel 30-30 százaléka "sparos" vásárlónak mondható, a Lidl a második helyre szorul. A községekben élőknél viszont egyformán erős a Coop és a Lidl.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Gazdaság

Hirdetés