Arra a kérdésre, hogy mostanában melyik kiskereskedelmi lánc boltjában költenek a legtöbbet, a válaszadók 20 százaléka mondta a Lidl-üzleteket, 19 százalékuk a Spart, 14 százalékuk a Penny Marketet, 13 százalékuk pedig a Tescót - ismertette a Pulzus Kutató reprezentatív felmérésének eredményeit a napi.hu.
Sok egyéb érdekes részlet is kiderül azonban vásárlási szokásainkból, így például az, hogy a nőknek a Lidl a kedvence, 22 százalékkal, a férfiaknak a Spar, szintén 22 százalékkal. A fiatalabbak is inkább a Sparban vásárolnak, és a diplomásokra is ez jellemző. Ugyanakkor 40-59 évesek körében a Lidl vezet: 19 százalékuk vásárolt ott mostanában.
A közvélemény-kutatás területi különbségekre is rámutat, így például arra, hogy a budapestiek és megyeszékhelyen élők közel 30-30 százaléka "sparos" vásárlónak mondható, a Lidl a második helyre szorul. A községekben élőknél viszont egyformán erős a Coop és a Lidl.