Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

2011-es videóra fogta rá az M1, hogy a brüsszeli terrortámadásokról készült

TV2-ből pedig RTL lett néhány másodpercre. Híradós bakik következnek.

Úgy tűnik, hogy még az M1 stábja is bedől az interneten terjengő kamufelvételeknek. Kedden járta be a világot egy videó, amin állítólag a brüsszeli terrortámadások láthatóak, de valójában egy 2011-es, oroszországi bombarobbanásról készült. Az öt évvel ezelőtti felvételen a domogyedovói nemzetközi repülőtéren történt robbantás látható. A neten gyorsan rájöttek, hogy a videó csak egy hoax, ennek ellenére a köztévé még este 11-kor is ezzel illusztrálta a híreket.

A domogyedovói felvétel

De nem csak az M1-esek bakiztak, hanem a Tények stábja is. Aki nézte a tegnap esti adást, az láthatta, hogy Szíjjártó Péter nyilatkozata közben néhány másodpercre felbukkant az RTL logója. A hibát gyorsan javították, az online verzióban már nem látható a logó, igaz Szíjjártó Péter nyilatkozatát is feláldozták vele együtt.

Is itt a TV2 bakija
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek

Tovább az oldalra