Személyi sérülés nélküli közlekedési balesetek történtek a 88-as főúton, Ölbő közelében.
Sárvár felől az M86-os autóút irányába tartott egy Peugeot személyautó, ami előtt pirosra váltott a fénysorompó. Az autó vezetője fékezett, hogy megálljon, de közben a fénysorompó újra fehérre váltott. Ekkor ütközött az autó hátuljának egy Seat személygépkocsi.
A Seat lehúzódott az út szélére, a Peugeot vezetője pedig előbbre járt, hogy biztonságos helyen álljon félre, de a gépkocsi lefulladt a sáv közepén.
A mögötte érkező Fiat vezetője biztonságosan megállt mögötte, az őt követő Toyota vezetőjét viszont váratlanul érte a vasúti átkelő után megálló gépjármű.
A sofőr jobbra, az árok felé húzta a kormányt, hogy elkerülje az ütközést, de ez nem sikerült és a Toyota kisebb rongálódással az árokban állt meg. Az utána érkező Peugeot vezetőjét is meglephették az események és az autó belehajtott a Fiatba.
Érdekesség, hogy az elsőként ütköző Seat vezetője először nem ismerte el a felelősségét a balesetért, de később meggondolta magát.
A helyszíni szemle ideje alatt rendőri irányítás mellett, egy sávon haladhatott a forgalom. Néhány járművezető azonban „megfizetett” azért, amiért szabálytalanul próbáltak elhajtani a rendőrök mellett. (Az egyik ráadásul majdnem a rendőrön át hajtott volna tovább, de ez számukra már majdnem megszokott.)
A forgalmat irányító járőr jobbra terelte azokat, akik szabályosan érkeztek és balra félreállította azokat a sofőröket, akik nem használták a biztonsági övüket, világítás nélkül közlekedtek, vagy telefonáltak annak ellenére, hogy több kéklámpás is állt az út szélén.
Az egyik félreállított sofőr amiatt méltatlankodott, hogy ő semmi rosszat nem csinált, csak világítása nem volt és szerinte az egész csak a pénzbehajtásról szól, később azonban megenyhült, amikor kiderült, hogy jelzés értékű bírságot kapott.Miért villan fel a piros lámpa rövid időre az átjáróknál?
Rövid ideig tartó piros villogó fényt, azaz lezárt állapotot okozhat, ha a vasúti pálya menetirányát megfordítják. Ilyenkor a rendszer egy rövid időre az összes jelzőt megállj állásúra állítja. A rendszer öntesztet is végrehajt, azaz ellenőrzi a berendezések helyes működését. A gépjárművezetőknek nem kell gondolkodniuk rajta, hogy "éles" piros jelzést látnak, vagy a menetirány fordítás miatti pirosat. Nekik minden esetben meg kell állni a fénysorompó piros jelzésénél. Ha azonnal visszavált villogó fehérre, akkor folytathatják az útjukat. A vasúti átjárók megközelítésénél is fontos a megfelelő követési távolság, azaz ha az elöl haladó jármű előtt pirosra vált a fénysorompó, akkor számítani kell arra, hogy a sofőr fékezni fog, ez nem érheti "meglepetésként" a mögötte érkezőt.