Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Mészáros Lőrinc cége építi meg az M8-as autóutat

Négy stadion árából épül a 2x1 sávos, ami a neve ellenére nem autópálya lesz.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Stílusosan március 8-án tették le az M8 alapkövét Körmenden.

A szabad sajtó nem létezhet nélküled. Támogasd a Nyugat.hu-t!
Támogatom

A neve ne tévessze meg, nem autópálya és nem gyorsforgalmi út lesz az M8, viszont a 2x1 sávon így is 110 km/h-s sebességgel közlekedhetünk majd valamikor jó három év múlva. Az új útra már agyon nagy szükség van, örülünk neki, ha elindul valami, de nem tudtuk meg, mikor indul az építkezés és mikor ér véget.

Kampányhoz illő módon képviselőjelölttől az államtitkárig képviselték magukat az alapkőletevőipari (máshol szalagátvágói) szakemberek: Homolya Róbert, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára, V. Németh Zsolt, a Földművelésügyi Minisztérium környezetügyért, agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős államtitkára, Bebes István, Körmend polgármestere és Mayer András, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese.

M8-as út alapkőletétele Körmenden
Nagy öröm ez számukra
BZ

Beszédeik után az időkapszulába került egy kormánylap (Magyar Idők), egy kis szóróanyag, névjegy, némi aprópénz, amit aztán lefedtek az emléktáblával.

Persze önt biztosan jobban érdekli az, hogy mekkora lesz, mikor lesz, mennyiből lesz. És tök igaza van.

  • a teljes szakasz Körmend és Rábafüzes között épül meg,
  • 28,9 km hosszú lesz
  • 2x1 sávos lesz
  • az építkezésnek két szakasza lesz: Körmend-Vasszentmihály (19,4 km), Vasszentmihály-Rábafüzes (9,45 km)
  • M8-as út alapkőletétele Körmenden
    BZ

  • Körmend és Rábafüzes között négy különszintű csomópont (Körmend nyugat, Csákánydoroszló, Vasszentmihály, Szentgotthárd), egy szintbeni csomópont (86. sz. főút, kezdő csomópont), egy pár egyszerű pihenő (Gasztony) és egy pár komplex pihenő (Szentgotthárd) létesül
  • a teljes szakaszon 22 felüljáró, 13 aluljáró, 8,6 km útkorrekció, 5,1 km szervízút, 700 m kerékpárút (Körmend Nyugati csomópontnál) és 1,2 km zajárnyékoló fal (Körmend-Horvátnádalja térségében) épül
  • összesen 62 milliárd forintba fog kerülni (4 szombathelyi stadion ára)
  • a tendert roppant meglepő módon a Duna Aszfalt Kft. és a Mészáros és Mészáros Kft. nyerte el
  • Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
    Hirdetés
    Hirdetés

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

    Hirdetés
    Hirdetés
    Hirdetés
    Hirdetés

    Közélet

    Hirdetés