Ittas sofőr hajtott szalagkorlátnak az M86-oson

A sofőr egy enyhén jobbra ívelő kanyart egyenesített ki és a szalagkorlát több lábát is kitörte az autójával. Ő használta a biztonsági övét és nem repült ki az autójából, mint néhány napja egy asszony, egy kilométerrel arrébb, viszont a szonda jelezte, hogy alkoholt fogyasztott vezetés előtt.

Könnyű sérüléssel járó közlekedési baleset történt vasárnap reggel az M86-os autóúton, a vépi leágazó közelében.

Kirendelt autómentő szállította el az ittas sofőr autóját
TM/Nyugat.hu

Nélküled nem megy: támogasd a Nyugat.hu-t adód 1 százalékával! Neked csak pár kattintás, hogy továbbra is a téged érintő dolgokról tudósíthassunk.

Nyugat Média és Világháló Egyesület, adószám: 18889332-2-18
Ide kattintva érheted el kitöltési útmutatónkat!

Egy Volkswagen haladt Szombathely irányába, amikor az autó egy enyhén jobbra ívelő kanyarban áttért a menetirány szerinti bal oldalra és szalagkorlátnak ütközött.

Az MKIF munkatársa mérte fel a szalagkorlátban keletkezett kárt az M86-os autóúton
TM/Nyugat.hu

A jármű ezután visszasodródott a menetirány szerinti jobb oldalra. A sofőr az elsődleges adatok alapján nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedett.

A sofőr ittas volt, de használta a biztonsági övét - könnyű sérüléssel került kórházba
TM/Nyugat.hu

A szonda kimutatta, hogy a járművet vezető férfi alkoholt fogyasztott vezetés előtt, ezért őt rendőri kísérettel szállították a szombathelyi Markusovszky kórházba.

Az autó visszasodródott a menetirány szerinti jobb oldalra
TM/Nyugat.hu

A szalagkorlát több lábát is kitörte a VW, illetve leszakította a „fényvédő” hálót is.

A helyszíni szemle ideje alatt egy sávon haladhatott a forgalom Szombathely irányába. Bár reggel kevés autó közlekedett az autóúton, de ezúttal is voltak olyan sofőrök, akik lassítás nélkül hajtottak el a baleseti helyszín mellett a 110 km/órás szakaszon.

Nem olyan bonyolult lassabban elhajtani egy baleseti helyszín mellett
TM/Nyugat.hu

Sokadjára ismételjük meg, hogy a helyszínen dolgozók biztonságának érdekében ilyenkor fokozott óvatossággal, csökkentett sebességgel hajtsanak el a járművezetők az emberek és az álló járművek mellet. Saját érdekükben is érdemes lassítani, hiszen nem tudhatják, van-e az abroncsra veszélyes roncsdarab az úttesten, illetve ezt egy nagy sebességgel ráhajtó jármű kereke ki is tudja „lőni” oldalirányba.

Ennél az esetnél a helyszínelőnek és az MKIF munkatársának is kellett a két pályatestet elválasztó szalagkorlátnál dolgoznia és nem túl felemelő érzés, ha ilyenkor 110 km/órás sebességgel elrobog mellettük egy-egy jármű, néhány centiméter távolságban.

A szalagkorlát kihasított egy darabot az abroncsból
TM/Nyugat.hu

Nem kell matematikusnak lenni ahhoz, hogy valaki kiszámolja, mikor jár jobban: ha 40 km/órás sebességgel halad 200 méteren a 110-es szakaszon, vagy ha a helyszínelő lezáratja az érintett útszakaszt 10-15 percre, amíg a helyszíni szemle vonatkozó része és az úttest letakarítása tart és addig a járművezetők megállásra kényszerülnek.

A sofőr kisebb sérülésekkel megúszta az ütközést, de az alkoholszonda kimutatta a vezetés előtt fogyasztott alkoholt
TM/Nyugat.hu
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Sokkoló