Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Anett a szombathelyi Magister-boltból: „Sokan esnek abba a hibába, hogy illat alapján választanak terméket”

A Bejczy utcai üzlet nemcsak egy egyszerű árusítóhely. És az is kiderül, miért olyan népszerű az, amit ezek a fáradhatatlan lányok csinálnak.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Szabó Anettet sokan ismerik. Immár két éve vezeti a Magister szombathelyi üzletét, szakértelmével és mosolyával számtalan embernek varázsolta már szebbé az életét. Amikor egy napfényes reggel, nyitás után nem sokkal benyitunk a Bejczy utcai boltba , Anett már javában dolgozik. És bár vannak előre megírt kérdéseink, nem is pislantunk rájuk, a beszélgetés önmagát bontja ki.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Mi most jelenlétünkkel láthatóan kissé megzavarjuk a munkádat és a vásárlóidat. Ha nem vagyunk itt, hogyan kezdődik egy átlagos munkanapod?

Úgy indulunk, hogy minden reggel előkészítem az üzletet: tisztává varázsolom, elpakolom a friss árut, amit Ildikóék az előző este folyamán szállítottak be a nem egészen 6 km-re fekvő üzemünkből. Ezután leülök és megnézem az ügyfélszolgálati rendszerünkbe érkezett e-maileket. Naponta 30-40 levelet kapunk, amit először szelektálok oly módon, hogy a csomagokkal kapcsolatos kérdések megválaszolásában megjelölöm felelősként Esztit, aki a séi üzemünkben a logisztikai vezető, kikeresem az Ildikóra (dr. Mester Ildikó gyógyszerész, ügyvezető-tulajdonos “Vannak céljaim, amiket ha elérek, akkor az elég” - beszélgetés az év Vas megyei női vállalkozójával 2019. April 22. 18:24 – a szerk.) vonatkozó gyógyszerészi kompetenciát igénylő, vagy megjelenéssel kapcsolatos kérdéseket, ezeket előkészítem, jómagam pedig megválaszolom a bőrápolási tanácsokkal, bőrápolási rutinokkal összefüggő megkereséseket.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Mit csináltál, mielőtt üzletvezető lettél?

A séi üzemünkben foglalkoztam logisztikával és számvitellel. Aztán Ildikó úgy döntött, hogy a magasfokú termékismeretemet (mindig is rajongtam a Magisterért , korábban is teli volt a fürdőszobám, de azóta már fel is kellett újítani, hogy elférjenek :), és szakmai hátteremet kamatoztathatnám az üzletben, ezzel erősítve a termék- és bőrápolási tanácsadás vonalat. A koncepció mindig is ez volt a Magisternél: ne egyszerű értékesítővel találkozzanak a látogatóink.

Ez utóbbi miért lenne baj?

A személyre szabott tanácsadás szinte mindenkinél igény. Ha megfelelő időt fordítunk a vásárlóra, akkor nem fognak abba a hibába esni, hogy pusztán illat vagy csomagolás alapján, netán egy internetes vélemény alapján válasszanak termékeket.

Ha látjuk a betérőnk arcát és bőrét, kikérdezzük életmódjáról, felleljük a szubjektív bőrérzetéhez kapcsolódó problémákat, akkor nagyobb eséllyel tudunk olyan kozmetikai cikkeket ajánlani, melyek ténylegesen látható bőrkép javulást eredményeznek.

Korábban három évig orvoslátogató voltam, így van rálátásom a hatóanyagokra és az élettanra. Szociális területen szereztem egyetemi diplomámat, dolgoztam is ezen a téren, ez pedig abban segít, hogy át tudjam érezni egy bőrprobléma lelki terhét is. A vásárlókkal való személyes találkozás abban is segít, hogy a képzettségünkön túlmutató probléma esetén szakorvoshoz, bőrgyógyászhoz tudjuk őket irányítani, netán felhívjuk a figyelmet az allergia vizsgálat fontosságára. Ezentúl számos alkalommal tanácsoljuk azt is, hogy keressék fel Séance referencia kozmetikus szakembereinket is.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Két éve vezeted ezt az üzletet, ami egyszerre rövid és hosszú idő. Van olyan, ami látványosan változott ezen időszak alatt?

Egyre tudatosabbak a vásárlók, jobban el tudnak tekinteni a csomagolástól, a külcsín helyett magára a belbecsre, a termék összetételére fókuszálnak. Nálunk utóbbi kettő összhangban van: természetes alapanyagokkal, köztük nem csupán értékes olajokkal, de hazánkban privilégiumnak számító professzionális biotechnológiai hatóanyagokkal dolgozunk és a csomagolóanyagok terén is igyekszünk zöld megoldásokat találni: újrahasznosítható alumínium, újratölthető üveg, és a műanyagok közül is a szelektíven gyűjthető, hazánkban vagy Európában gyártott tégelyeket, flakonokat (PET, PP) részesítjük előnyben.

A vásárlók egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy egy cég mekkora ökológiai lábnyomot hagy maga után. Törekszünk arra, hogy a mienk a lehető legkisebb legyen, helyileg ez biztosan meg is valósul: nyáron leggyakrabban kerékpáron érkeznek be a legfrissebb csodák.

A Magister a legsikeresebb Vas megyei vállalkozások egyike. Ildikó két évvel ezelőtt megkapta az Év női vállalkozója , tavaly pedig az Év fiatal vállalkozója díját. Pedig hazai pályán soha nem könnyű prófétának lenni.

Abszolút hálásak vagyunk, mert úgy érezzük, a város befogadott minket és az, hogy helyi cég vagyunk, előnyünkre válik. Úgy látjuk, szívesebben támogatnak egy vasi vállalkozást, ezzel a helyieknek munkahelyeket, elismerést teremtve, minthogy egy multinacionális márka termékét vásárolják.

Úgy vélem, hogy a közösségünk szimpatizál Ildikó közvetlenségével és tudásával és azzal, hogy a háttérben egy remek csapat áll, ahol mindenki egymásért dolgozik. Sokszor említik nekem azt is, hogy büszkék arra, hogy országos sikermárkává nőttük ki magunkat, és a többi lelkes Magister használóval ellentétben, ők személyesen is ismerhetnek bennünket.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Aki először tér be ide az üzletbe, az mire számíthat?

Először is megismerkedünk és meghallgatom a problémáját. Próbálom kialakítani azt a bizalomszálat, aminek hatására a vásárló megnyílik és feltérképezhetjük az igényeit és az általános bőrképjavítás elemeit.

Leggyakrabban az idő kerekét próbáljuk visszafordítani. Szerencsére ehhez remek repertoárral bírunk, jöhetnek az őssejtek, a peptidek, a liposzómás vitaminok vagy a különleges antioxidánsok, pl. bio szőlőhéjból vagy olívabogyóból.

Van olyan, hogy tipikus vásárló, vagy nagyon buta a kérdés?

Azt figyeltem meg, hogy a tudatos bőrápolás a hölgyeknél harminc év felett kezdődik, esetleg a gyermekáldás ideje alatt fogan meg a nyitás a tiszta kozmetikumok felé. Ekkor kezdik előtérbe helyezni azt, hogy odafigyeljenek a termékek összetevőire, az egészséges kozmetikum használatra és persze arra is igényük mutatkozik, hogy a természetességen túl igen hatásosak is legyenek ezek a termékek, méghozzá hosszantartóan.

A tinédzserek jellemzően pattanásokkal, gyulladásokkal, aknékkal küzdenek. Ők azonnali választ várnak, részükre S.O.S megoldás keresünk, néhány termékből álló rutinnal látványos javulás érhető el. Ők azok, akik aztán később elégedetten beintegetnek nekem az ablakon át.

Magister shop interjú
A Ciao Chia
Mészáros D. Zsolt

Van olyan, hogy slágertermék?

Olyanra gondolsz, mint a Ciao Chia arckrém? 72 órán át hidratál, gyorsan beszívódik, mégsem hagy nehéz bőrérzetet, száraz, felületi vízhiányos bőrtől egészen a kombináltig bevethető. Reggel vagy este pikk-pakk fel lehet tenni, és akár azonnal sminkelni is rá. Két éve debütált, azóta nagyon népszerű, 2018-ban még az év magyar kozmetikumai között is a top 5-ben foglalt helyett egy ismert internetes portál versenyében. Nem véletlen, nehéz lenne kinyitnom reggel a boltot nélküle. De hasonlóan „jolly joker”-nek számít az Epervíz és Kókuszvíz , csak ők arctisztító kategóriában.

Van olyan Magister-termék, ami nagyon jó, de valamiért nincs bent a köztudatban?

Bár számos platformon igyekszünk a termékeinket kommunikálni, és jómagam is ezt teszem az üzletben, azonban ennek ellenére is van úgy, hogy egy-egy termék méltatlanul kevés figyelmet kap. Ez mondjuk ilyen nagy szortiment esetén úgy gondolom természetes. Idén nyáron ilyen pl. a Copaca banana testpermet banánnal, maracujával és C-vitaminnal, ami azonkívül, hogy frissíti a bőrt és mesésen banános illattal is eláraszt bennünket, arcra és hajra is fújható vitalizálásképpen. Eddig szinte alig esett róla szó. Vagy éppen a panthenolos, nyugtató Copaca banana testtej , ami egy folyékony testápoló mindazoknak, akik nyáron nem szeretik, ha a testápoló nehezen szívódik be, netán ragad utána a bőr.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Nyár elején vagyunk. Ha szabad kezet kapnál, milyen csomagot raknál össze erre a szezonra?

Elsőként arctisztítót javasolnék, mint a bőrápolási rutin első és egyben legfontosabb lépését. Nyáron a Papaya Purée arctisztító zselé lehet egy klassz választás, a gyengéd formula hidratáló hialuronsavat, a fényártalom okozta bőröregedést mérséklő speciális bio búzakorpa kivonatot, papaya olajat és antioxidáns karotin koncentrátumot hordoz.Vele reggel és este tisztíthatjuk az arcbőrünket. Bevethető normál, kombinált, száraz, de akár olajos arcbőrön is. A bőrápolási rutin további lépéseit (tonik, peeling, pakolás, szérum, hidratáló) érdemes specializáltabban kiválasztani.

Ezután a reggeli rituáléban a 2 az 1-ben fényvédő és hidratáló Copaca Banana nappali arckrémet ajánlanám, mely 94-95 %-ban veri vissza a bőröregedésért felelős UVA és a leégést okozó UVB sugarakat. Nyáron még felhős időben is ajánlom a használatát.

Magister shop interjú
Mészáros D. Zsolt

Éjszakára pedig jöhet a likopinban gazdag Solar Rouge Créme Geleé , ami egy nagyon könnyed, zselés textúrájú zselékrém. A likopin a paradicsom színanyaga, a karotinoidok közé tartozik, olyan antioxidáns, amely szembeszáll a szabadgyökökkel és véd a nap káros hatásaitól és gátolja a bőr napfény hatására történő öregedését.

A testápolás tekintetében az idei év slágere a Viva La Vanilla napspray . Őt egyszerűen fel lehet fújni az egész családra, mint egy természetes, fizikai fényvisszaverő filtert hordozó naptej alternatívát.

Ha pedig hazaérkezünk a strandról és a sokat voltunk a napon, mindenképpen ajánlom a napozás utáni tusfürdőnket. Ez a Melone Me tushab aloe vera kivonattal és dinnyemagolajjal segíti a bőrpír megszüntetését és segíti a regenerációt.

Termékeink többségéből egyébként apró, úgynevezett utazó kiszerelést is gyártunk, hogy könnyebben elférjenek a csomagjainkban.

Magister shop interjú
Kattintson a képre galériához!
Mészáros D. Zsolt

Ha valaki véletlenül nem volt még itt a Bejczy utcai boltban, mit üzensz neki?

Azt, hogy szeretem az új kihívásokat és szeretnék segíteni mindazoknak, akik belefáradtak abba, hogy a drogériákban nem találják meg a bőrtípusuknak megfelelő terméket. És azt is, hogy nálunk a vásárlás nem egyszerűen pénzköltésről szól, hiszen egyúttal termék-, bőrápolási- és életmódbeli tanácsadást is adunk, amivel jelentősen tudjuk javítani az eredményességet.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

(X)

Hirdetés