Hegyi Zsolt hozzátette: jövőre fogják végrehajtani a több mint 4 milliárd forint költségű programot, abban megújítják a váltókörzeteket, a biztosítóberendezéseket, az áramellátást, és a felsővezetéki hálózatot.
Ez a munka tervezett volt, de a kisiklásos balesetek hatására az első fázist már idén elvégezték – mondta. Azért tudtak az előretervezettnél gyorsabban haladni, mert októberre befejeződött a MÁV-FKG Kft. integrációja, így az ottani kollégák segítségével, megkettőzött erőforrásokkal tudtak a Keleti-pályaudvaron dolgozni. A munkát éjszaka végezték, az utasforgalmat nem zavarva – jelezte.
Közlése szerint a program oroszlánrésze még előttük van, jövőre folytatják a felújítást. A most kicserélt aljak azonban már hozzájárulnak ahhoz, hogy a Keleti biztos pontja legyen a hazai vasúti közlekedésnek, az onnan induló vagy oda érkező vonatok pedig pontosabbak legyenek.
A vezérigazgató köszönetet mondott minden munkatársának az összehangolt, profi munkáért, amire jövőre is számít.