Így halad a MÁV Keleti-programja

A november elején ígért, feszes határidőt tartották, és egy kicsit túl is teljesítették a tervet: több mint 240 talpfa cseréjét végezték el a Keleti-program előrehozott fázisában – közölte a MÁV-csoport vezérigazgatója szombaton a közösségi oldalára feltöltött videójában.

Hegyi Zsolt hozzátette: jövőre fogják végrehajtani a több mint 4 milliárd forint költségű programot, abban megújítják a váltókörzeteket, a biztosítóberendezéseket, az áramellátást, és a felsővezetéki hálózatot.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

Ez a munka tervezett volt, de a kisiklásos balesetek hatására az első fázist már idén elvégezték – mondta. Azért tudtak az előretervezettnél gyorsabban haladni, mert októberre befejeződött a MÁV-FKG Kft. integrációja, így az ottani kollégák segítségével, megkettőzött erőforrásokkal tudtak a Keleti-pályaudvaron dolgozni. A munkát éjszaka végezték, az utasforgalmat nem zavarva – jelezte.

Közlése szerint a program oroszlánrésze még előttük van, jövőre folytatják a felújítást. A most kicserélt aljak azonban már hozzájárulnak ahhoz, hogy a Keleti biztos pontja legyen a hazai vasúti közlekedésnek, az onnan induló vagy oda érkező vonatok pedig pontosabbak legyenek.

A vezérigazgató köszönetet mondott minden munkatársának az összehangolt, profi munkáért, amire jövőre is számít.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek