Szemmel látható változás állt be a Vatera oldalán a leggyakrabban beírt keresőszavaknál. A változás a cég szerint az új rezsiszabályokra vezethető vissza – írja a hvg a Vatera alapján.
A nyári slágerektől jócskán eltérő termékekre keresnek most rá a Vaterán a látogatók: a rezsicsökkentés megváltozásának július 13-i bejelentését követően a cserépkályha és a sparhelt szavak kerültek a 10 leggyakrabban beírt kulcsszó közé.
Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a top 10-ben.
A Vatera szerint a tíz leggyakrabban begépelt kulcsszóból öt a háztartások költségeinek csökkentéséhez kapcsolható. A sparhelt, a cserépkályha és a napelem egyértelműen kapcsolódik a rezsicsökkentés témájához, de vélhetően sokan a gépkocsi kiváltása céljából keresnek elektromos rollerre.
Hozzátették: ez a kifejezés sem tavaly ilyenkor, sem az előző héten nem volt benne a top 10-ben.