A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi keresőben (Elvira), a MÁV mobilalkalmazásban, a jegypénztárban, a jegykiadó automatáknál és a vonatok fedélzetén nem váltható menetjegy - közölte kedden délután a MÁV.
Frissítés: szűk fél órával később jelezték, hogy a rendszer helyreállt.
Ugyanakkor lehettek olyanok, akik ebben az időszakban megpróbáltak jegyet vásárolni, és habár fizettek, jegyet nem kaptak. Ezért az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára - tették hozzá.
A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát itt kell jelezni: informacio_KUKAC_mav-start_PONT_hu, az alábbi információk megadásával: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait is meg kell adni.