Ne is próbálkozzon, most nem lehet vonatjegyet venni (frissítve)

Leállt egy időre a jegyértékesítés a MÁV-nál, semmilyen módon nem lehetett jegyet venni. Igaz, online lehetett fizetni, csak jegyet nem kapott a vásárló.

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi keresőben (Elvira), a MÁV mobilalkalmazásban, a jegypénztárban, a jegykiadó automatáknál és a vonatok fedélzetén nem váltható menetjegy - közölte kedden délután a MÁV.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

Frissítés: szűk fél órával később jelezték, hogy a rendszer helyreállt.

Ugyanakkor lehettek olyanok, akik ebben az időszakban megpróbáltak jegyet vásárolni, és habár fizettek, jegyet nem kaptak. Ezért az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára - tették hozzá.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát itt kell jelezni: informacio_KUKAC_mav-start_PONT_hu, az alábbi információk megadásával: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait is meg kell adni.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Közlekedés