Rangos elismerésben részesült a szigetszentmiklósi Sweetic Csokoládé Manufaktúra pralinéja. A győztes pirosgyümölcs-ibolya-pisztácia kombinációt, Zala Judit csokoládémester egy gyümölcsös ízvilágú, venezuelai étcsokoládéburokba álmodta meg. A gasztronómiai Oscar-díjaként számon tartott GREAT TASTE AWARDS 2019-en három aranycsillagot nyert bonbon világelső lett Londonban.
Egy álmunk vált valóra ezzel a díjjal. Az elmúlt öt évben, három különféle világversenyről összesen 23 díjjal tértünk haza, de eddig még sosem állhattunk a dobogó felső fokára. Nagyon boldogok és büszkék vagyunk, mert egy olyan ízkombinációval sikerült első helyet szerezni, ami nem csak én személyes kedvencem, de vásárlóinknak is ez a favoritja
– mondta Zala Judit, chocolatier, aki hozzátette: a bírák nagyra értékelték a komplex praliné minden elemét, és elbűvölték őket a kiegyensúlyozott ízrétegek.A bírák így jellemezték a bonbont:
Csodaszépen díszített, fénylő üveggolyó, leheletvékony étcsokoládé burokban. A piros gyümölcsök harmóniáját egy tökéletes színű és állagú zselébe rejtették, melynek bársonyos, ibolyás lecsengése után máris ott a krémes, meleg, diós, fás pisztácia töltelék. Mindezt kiegyensúlyozza a vékony étcsokoládé burok, mely egyáltalán nem kesernyés
.A világ legnagyobbnak és legszigorúbbnak tartott ételkóstoló megmérettetésének szakmai zsűrije a gasztronómia területén jeleskedő négyszáz független szakértőből áll össze, akik mintegy 12 772 termékmintát kóstoltak meg február és július között. Az értékelés során a termékben fellelhető ízjegyek harmóniáját, és az élelmiszer küllemét vizsgálták.
Világviszonylatban és Magyarországon is nagyon magasra tették a lécet a csokoládékészítők, éppen ezért különösen büszkék vagyunk, hogy hivatalosan is a világ csokoládékészítőinek élvonalába tartozunk. Az idei versenyre nevezett bonbonjaink mind vadonatúj kreációk, mind ízvilágukban, mind pedig megjelenésükben követik a nemzetközi trendet. Judit folyamatosan képzi magát és figyeli a gasztrotrendet itthon és külföldön egyaránt, hogy a lehető legjobb produktum adja ki a kezei alól
– mondta Zala Viktor, ügyvezető igazgató.
Az elmúlt hat év eredményei, a díjaink, nyári termékvonalunk, a kézműves jégkrém rendkívül sikeres bevezetése is mind-mind arra ösztönöznek bennünket, hogy itt az ideje nekilátnunk hosszútávú terveink megvalósításának, és végre elindulnunk a franchise útján. Legelőször Budapesten és megyeszékhelyeken szeretnénk átvevő partnerekkel szerződni
– jegyezte meg Zala Viktor.