A magyarok több mint fele korlátozná a reklámokat

20 százalék pedig egyenes betiltaná őket.

A Pulzus Kutató mérése alapján a magyarok egyötöde betiltaná a reklámokat, míg több, mint fele szerint legalább korlátozni kellene őket - írja a kutatást megrendelő economx.hu. A cikket az váltotta ki, hogy a portál korábban Gelencsér András levegőkémikust kérdezte arról, hogy mely tényezők vannak komoly hatással az éghajlatváltozásra, a tudós pedig a reklámokat nevezte meg.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

A megkérdezettek 51 százaléka már vásárolt a reklámok hatására terméket, viszont a többség nem költött több pénzt azoknak a hatása miatt. Mindenesetre a magyarok több, mint fele tovább korlátozná a reklámokat, míg 20 százalékuk egyenesen betiltaná őket.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek