A Magyar Telekom az árvíz elleni védekezést segítve, szeptember 18. és 30. között mobil ügyfelei számára díjmentesen 100 perc beszélgetést, vagy 15 GB mobilnetet biztosít, az aktiválástól számított 10 napra. Emellett, szintén ebben az időszakban, a cég árvízhelyzetben érintett mobil- és vezetékes ügyfelei a számlafizetési feltételekkel kapcsolatos könnyítéssel díjmentesen is élhetnek - közölte a cég.
A 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetés vagy 15 GB mobilnet a Telekom alkalmazásban (Kiegészítő szolgáltatások alatt), a Telekom fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) („Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában) valamint a 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal aktiválható szeptember 18. és 30. között.
Ráadásul az árvízhelyzetben érintett mobil- és otthoni, vezetékes ügyfelek számlafizetéshez kapcsolódóan is igyekszik segíteni a vállalat. Számlafizetési nehézség esetén 30 napra kérhető fizetési haladék, amelynek egyszeri díját elengedik a szeptember 18. és 30. között a Telekom üzletekben, online chat felületükön és az ingyenesen hívható 1414-es telefonszámon igénylő ügyfelek részére.
A Yettel még a délelőtt jelentette be Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt September 17. 11:26 ötnapos, korlátlan mobilnet adatkeretét az árvíz okán.