Bizonyos termékek eltűnnek a Lidl polcairól

A boltlánc kénytelen szembenézni az infláció miatt megváltozott vásárlói szokásokkal.

A nem élelmiszertermékek értékesítése a teljes forgalom tíz százaléka alá süllyedt a Lidl szinte minden piacán - vette át a Lebensmittel Zeitung hírét az European Supermarket Magazine kiskereskedelmi szakportál.

A német diszkontlánc eredetileg a 15 százalékos arány elérését tűzte maga elé ezen a téren, ám a kereslet csökkenése és logisztikai problémák keresztbe tettek a cél elérésének - idézi a napi.hu .

Látva a kitűzött cél elérésének kilátástalanságát, a Lidl úgy döntött, hogy a nem élelmiszer jellegű termékek rendelését visszavágja - derült ki nem publikált információkból, amiket "bennfentesek" szivárogtattak ki. Jellemző egyébként elsősorban a 20 eurónál (8000 forint) drágább termékek értékesítése csappant meg.

A diszkontlánc minden bizonnyal azért akarta növelni a nem élelmiszer termékek értékesítését, mer ez a második legjobb profitot hozó termékcsoportja. Nagy hátránya azonban, hogy folyamatosan jelentős raktározási kapacitást köt le.

A Lidl Denmark tavaly decemberi döntése alapján azzal akar ezen segíteni, hogy 2023-tól online-üzletágat vezet be, amely nem élelmiszer termékeket fog kínálni a vevőknek.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt , vagy facebook messengeren ide kattintva . Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Gazdaság