A Gazdasági Versenyhivatalnál jelentette fel az Aldi Magyarországot az Országos Magyar Méhészeti Egyesület, arra hivatkozva, hogy az üzletlánc úgy reklámozott szokatlanul nagy árengedménnyel egy magyar virágmézet, hogy valójában nem is lehetett kapni a terméket - hívta fel a figyelmet a 24.hu.
Az akciót hirdető óriásplakátokon kilónként 544 forintos kedvezményt ígért a diszkontlánc, a méhészek szerint viszont viszont ekkora árengedmény esetében nagyon nehezen képzelhető el, hogy betartottak minden jogszabályt. Ráadásul az egyesület tagjai szerdán kilenc üzletet jártak végig Budapesten és környékén, és egyetlen üzletben sem találtak az akciós mézből.
Az egyesület emlékeztet, hogy a törvény tiltja az úgynevezett „csalogató reklámot” amikor úgy hirdetnek meg nagy kedvezményt, hogy nincs elegendő készlet a generált forgalom kielégítésére. Az ilyen akciók szerintük törvénytelenek és árletörő hatásúak, ami a méhész szakma nehéz helyzetében megengedhetetlen.