Hibás számlákat állított ki októberben a Szomtáv

Aki már befizette, annak két lehetősége van.

A 2024. október tárgyhavi számlák könyvelése során informatikai hiba jelentkezett, ezért a már lekönyvelt számlák jóváírása és új számlák kiállítása vált szükségessé - közölte szerdán a Szomtáv.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

Ezt azt jelenti, hogy az online ügyfélszolgálatra belépve október hónapra két számlát találnak az ügyfelek: a hibás számlát és az október tárgyhavi helyes számlát. Azt is hozzátették, hogy most már a hibás számla automatikusan kiegyenlített tételként szerepel weblapon annak jóváírása miatt, ezzel további teendő nincs.

Viszont az is kiderült, hogy akadtak olyan ügyfelek, akik az online ügyfélszolgálati felületen keresztül a hibásan könyvelt számlát korábban befizették. Nekik ezek a lehetőségeik:

  • amennyiben a helyes adatokkal kiállított számla összege a befizetett díjnál több, úgy a különbözetet szükséges kiegyenlíteni,
  • amennyiben a korábbi befizetés összege magasabb, mint az újonnan kiállított számla, úgy a különbözetet a 2024. november tárgyhavi számla befizetésénél tudják érvényesíteni, vagy annak visszautalását írásban a Szomtáv ügyfélszolgálatánál lehet igényelni.
  • Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

    Hozzászólások

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

    Hasznos