Jó, akkor legyen, nézzük meg ezt a szerencsétlen szombathelyi zebrát reggeli fél 8-kor!

Olvasónk kérése számunkra parancs, de a látottak értelmezéséhez segítséget kérünk.

„Én adnám, ha a Kiskaron a parkoló és Kossuth utca közötti zebráról, annak autós közlekedésre gyakorolt hatásáról is csinálsz egy ilyen szösszenetet reggel fél nyolckor, és egyet délután fél négykor.”

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

Ez volt az egyik kommentár, ami érkezett a múltkori videóhoz Nincsenek nagy kívánságaim az újévre, elég lenne mondjuk a szombathelyi gépipari suli mögé pár méter aszfaltcsík January 06. 19:02 , amely – félig poénból, félig komolyan - hiányolta a szombathelyi gépipari iskola mögötti kerékpárutat.

Jó, akkor menjünk ki reggel fél nyolcra az említett helyszínre, szösszenjünk, nézzük meg ezt a szerencsétlen zebrát!

Még mielőtt elkezdjük a forgatást, hiába közel fél nyolc, megállapítom, hogy még majdnem sötét van, és milyen jó lesz, ha majd állandósítjuk a nyári időszámítást, és fél kilenckor botorkálunk majd a sötétben.

No, de elkalandoztam megint, vissza a gyalogátkelőhöz!

Bár olvasónk nem specifikálta a problémáját, gyaníthatóan arról a felvetésről van szó, amellyel már foglalkoztunk Két zebrát is meg kellene szünteti Szombathely belvárosában? 2022. April 22. 15:41 három évvel ezelőtt.

Ezek szerint ezt a zebrát meg kellene szüntetni, mert az itt áthaladó gyalogosok blokkolják a forgalmat, lassítják a közeli kereszteződésből való kifordulást, torlódások alakulnak ki, miközben szűk száz méterrel odébb van egy lámpás átkelési lehetőség.

Lehet, hogy autóban ülve ez másként néz ki, de a járdáról nem úgy tűnik, mintha a gyalogosok valami nagy galibát okoznának a közlekedésben, egyszerűen csak át akarnak jutni az út egyik oldaláról a másikra. Persze, kerülhetnének kétszer száz métert, hogy az autósok nyerjenek egy percet, de nem tűnik túl igazságos és jogos kérésnek. Az autósok amúgy, lássuk meg a jót is, udvariasak és türelmesek.

Amúgy persze, nagy a forgalom, lassan lehet haladni, de tegyünk szívünkre a kezünket, a Kiskar utca nem Tokió belvárosa, de még csak nem is a Nagykörút.

Számomra továbbra is az az üzenet, és remélem, nincs igazam, hogy a vesztünkbe rohanunk, és ezt segíti elő a politika is, amely számára valamiért kényelmetlen kérdés ez, és még véletlenül sem céloz arra, hogy aki megteheti, szálljon már ki az autóból. Közben már sok évtizede tudjuk, hogy minél több utat és parkolót építünk, annál több autó lesz.

De ezt már amúgy is elmondtam néhányszor, inkább várjuk olvasóink véleményét.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Közlekedés