Két zebrát is meg kellene szünteti Szombathely belvárosában?

Olvasónk szerint ettől érezhetően felgyorsulna a forgalom.

„Nem állítom, hogy minden mondatát elolvastam, de az azonosított projekteket végignéztem. Mondok egy 57. projektet, ami kb. 300 ezerbe kerül, azt is vállalom kifizetni, és a reggeli csúcs a Szent Márton-Thököly-Kiskar úton a felére csökken" – írja szerkesztőségünknek címzett elektronikus levelében olvasónk a tegnapi cikkünkhöz Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója April 21. 06:58 kapcsolódóan.

A „Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója” című írásunkhoz eddig 16 hozzászólás érkezett, ami már csak azért is figyelemre méltó, mert a részletekkel egyelőre nem is foglalkoztunk.

Ahogy írtuk Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója April 21. 06:58 , mind a városvezetés, mind a koncepciót készítő cég április végéig várja az észrevételeket és javaslatokat.

Mi most, olvasónk segítségével, máris elő tudunk rukkolni egy nagyon konkrét ötlettel.

Meg kell szüntetni a Kiskar utcában a Kossuth L. utcánál lévő zebrát

- szól maga javaslat, majd érkezik az indoklás.

„Ezen a zebrán percenként átkelő gyalogosok miatt a Kiskas-Óperint csomópontban lévő lámpás kereszteződés tényleges átbocsátása harmada ez elméletinek, az északi irányba tartó zöld jelzések fele, több mint fele áthaladás nélkül telik el, mert a zebránál áll a kocsisor eleje, a libasorban átkelő gyalogosok okán. Semmi nem indokolja itt a zebrát, ettől kereken 78 méterre északra van egy lámpával biztosított átkelő. 78 méter gyaloglás. Azért, hogy fele akkora dugók alakuljanak ki, mint amik most vannak a Belvárosban.”

Kíváncsiak voltunk, hogy valóban így van-e. Még ma elmentünk a helyszínre, és egyrészt megállapítottuk, hogy „valószínűleg igen”, másrészt meg is fotóztuk a helyszínt.

Így most mindenki könnyen beazonosíthatja.

Ő lenne az egyik fő bűnös?

Olvasónk szerint ugyanez a helyzet a Hollán Ernő utcában a vendéglátó iskola előtti zebrával is.

A buszpályaudvarról érkező diákok félpercenként, libasorban kelnek át és torlasztják vissza a forgalmat. Miközben nekik ugyan így útba esik a Sörház utca és az MMIK-Romkert közötti zebra is (sőt, a még északabbi, jelzőlámpás is…)” – jön az indoklás, aztán a javaslat:

„Itt is meg kell szüntetni a Vendéglátónál lévő zebrát, és jelzőlámpával kell szabályozni, biztosítani az MMIK-s zebrát, így ennek az útnak a kritikus időszakban az átbocsátása legalább duplájára növekszik.”

Iskolaidőszak után értünk ide, de a beazonosítshoz megteszi

„Tök ingyen…”

- zárja levelét olvasónk, érezhetően némi kacsintással.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt , vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Kapcsolódó cikkeink

Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója

Az irány jónak tűnik, most már csak az a kérdés, mit szól hozzá a tisztelt szavazópolgár, és mennyire bátrak a politikusok.

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Jelentem