Két zebrát is meg kellene szünteti Szombathely belvárosában?

Olvasónk szerint ettől érezhetően felgyorsulna a forgalom.

„Nem állítom, hogy minden mondatát elolvastam, de az azonosított projekteket végignéztem. Mondok egy 57. projektet, ami kb. 300 ezerbe kerül, azt is vállalom kifizetni, és a reggeli csúcs a Szent Márton-Thököly-Kiskar úton a felére csökken" – írja szerkesztőségünknek címzett elektronikus levelében olvasónk a tegnapi cikkünkhöz Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója 2022. April 21. 06:58 kapcsolódóan.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

A „Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója” című írásunkhoz eddig 16 hozzászólás érkezett, ami már csak azért is figyelemre méltó, mert a részletekkel egyelőre nem is foglalkoztunk.

Ahogy írtuk Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója 2022. April 21. 06:58 , mind a városvezetés, mind a koncepciót készítő cég április végéig várja az észrevételeket és javaslatokat.

Mi most, olvasónk segítségével, máris elő tudunk rukkolni egy nagyon konkrét ötlettel.

Meg kell szüntetni a Kiskar utcában a Kossuth L. utcánál lévő zebrát

- szól maga javaslat, majd érkezik az indoklás.

„Ezen a zebrán percenként átkelő gyalogosok miatt a Kiskas-Óperint csomópontban lévő lámpás kereszteződés tényleges átbocsátása harmada ez elméletinek, az északi irányba tartó zöld jelzések fele, több mint fele áthaladás nélkül telik el, mert a zebránál áll a kocsisor eleje, a libasorban átkelő gyalogosok okán. Semmi nem indokolja itt a zebrát, ettől kereken 78 méterre északra van egy lámpával biztosított átkelő. 78 méter gyaloglás. Azért, hogy fele akkora dugók alakuljanak ki, mint amik most vannak a Belvárosban.”

Kíváncsiak voltunk, hogy valóban így van-e. Még ma elmentünk a helyszínre, és egyrészt megállapítottuk, hogy „valószínűleg igen”, másrészt meg is fotóztuk a helyszínt.

Így most mindenki könnyen beazonosíthatja.

Ő lenne az egyik fő bűnös?

Olvasónk szerint ugyanez a helyzet a Hollán Ernő utcában a vendéglátó iskola előtti zebrával is.

A buszpályaudvarról érkező diákok félpercenként, libasorban kelnek át és torlasztják vissza a forgalmat. Miközben nekik ugyan így útba esik a Sörház utca és az MMIK-Romkert közötti zebra is (sőt, a még északabbi, jelzőlámpás is…)” – jön az indoklás, aztán a javaslat:

„Itt is meg kell szüntetni a Vendéglátónál lévő zebrát, és jelzőlámpával kell szabályozni, biztosítani az MMIK-s zebrát, így ennek az útnak a kritikus időszakban az átbocsátása legalább duplájára növekszik.”

Iskolaidőszak után értünk ide, de a beazonosítshoz megteszi

„Tök ingyen…”

- zárja levelét olvasónk, érezhetően némi kacsintással.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Kapcsolódó cikkeink

Kiterjedt gyalogosövezetek, csillapított forgalmú utcák, tömegközlekedés – Elkészült Szombathely közlekedési koncepciója

Az irány jónak tűnik, most már csak az a kérdés, mit szól hozzá a tisztelt szavazópolgár, és mennyire bátrak a politikusok.

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Jelentem