Ne akarjon most jegyet venni a MÁV appon és az Elvirán – Frissítve

Hiba volt a SimplePay-nél.

Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán sem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte a Mávinform csütörtökön a honlapján.

A tájékoztatás szerint a pénztárakban, a vonatokon és a jegykiadó automatáknál tudnak az utasok jegyet venni.

Azt írták, a fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg az online jegy megérkezik. Mivel utazni csak érvényes jeggyel lehet, ezért azt kérik, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e.

Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és az utas nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára – írták.

Frissítés:

Ismét működik az online vasúti jegyértékesítés – közölte a Mávinform. A hajnali órákban a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehetett vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem működött.

A vasúttársasaág tájékoztatása szerint a külső fél a hibát elhárította, így már zavartalanul lehet jegyet vásárolni.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hasznos