Titokzatos reklámokkal vezeti be új logóját az RTL

De lesznek más változások is, például a műsorokban.

Ahogy arról már korábban beszámoltunk 25 év után új logót kap az RTL klub, és más újdonsággal is készülnek 2022. September 01. 13:36 , huszonöt év után lecseréli megjelenését és nevét több, a magyar RTL-hez köthető tévécsatorna és cég is, köztük az RTL Klub, az RTL II és az RTL+ is. Ennek első lépéseként október 22-én, szombaton a főcsatorna vált majd logót – tudtuk meg.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

A nagyjából egy hét múlva esedékes megújulást az RTL Magyarország már nagyjából két hónappal ezelőtt, szeptember elején bejelentette. Ez a megújulás az utóbbi hetekben kezd látható formát ölteni: például, október 1-jétől hivatalosan is csak az RTL nevet használja a csatornacsalád, melynek logója is megváltozott.

Kék mint…

Úgy tudjuk, egy reklámkampány is indult ennek a bevezetésére. Nagyjából két hete ugyanis titokzatos reklámok lepték el az RTL-hez tartozó kábelcsatornák reklámblokkjait, melyekben egy-egy szín és az ahhoz tartozó kulcsszavak láthatók. Persze nemcsak a tévét lepték el a rövid spotok, hanem az utcákat is, ahol még a reklámoknál is titokzatosabb plakátokat láthatunk. Egy ilyet Szombathelyen is találtunk, de több internetes fórumon láttunk képeket az ország több pontjáról is.

Országszerte ellepték a színes plakátok az utcákat
Nyugat.hu

A titokzatos képek és reklámok egyébként egyáltalán nem állnak messze az RTL-től, 2012-ben a most megújuló RTL II bevezetéseként a „A fű zöld.” és „Az ég kék.” címmel találgatta mindenki, hogy mégis mit akarhat a költő, illetve a csatorna.

Új megjelenés – régi tartalmak

Az újonnan bevezetett logó és arculat viszont nagyon komoly változásokat nem hoz magával. Ahogy már említettük, október 22-én elsőként az RTL klub újul meg, további újítások viszont a főcsatorna életében nemigen várhatók, legalábbis a következő hetek TV műsoraiból erre lehet következtetni. Magyarán, az új RTL-en minden marad a régiben, csak a név és az arculat nem.

Az új logó
RTL Company

Ennél egy fokkal nagyobb változások várnak a feltételezéseink szerint két nappal később, október 24-én váltó RTL Kettőre. Itt az előre kihirdetett műsor szerint egy ezeréves sorozat – az itt új címet (Papás-mamás) kapott Jim szerint a világ - ismétlésével szeretnének több nézőt behúzni délelőttönként.

Emellett részben megszűnik a hétvégi filmsáv is, melyet a már említett sorozattal, és az éppen aktuálisan a főcsatornán futó hétköznapi műsor – ami egy ideig a Celeb vagyok, ments ki innen! lesz – ismétlésével pótolnak.

Harmadikként a nagyon komoly változások előtt álló RTL+ újul meg, ami – vélhetően – október 28-án vált nevet, arculatot és struktúrát. A három csatorna közül ugyanis az RTL Három egyfajta filmcsatornaként folytatja a jövőben, mellyel eltűnnek a korábbi szórakoztató sorozatok és a saját gyártású műsorok ezredik ismétlései is.

Az új csatorna az első napjait tematizálja: Bud Spencer és Terence Hill filmek jönnek, de lesz „magyar nap” is, amikor csak hazai alkotások lesznek láthatók.

Azt már csak zárójelben tesszük hozzá, hogy ezek – és ideértve a következő heti filmeket is – mind-mind ismétlések, így aztán az Európa Liga és Európa Konferencia Liga mérkőzéseket leszámítva egyetlen új tartalom sem lesz az RTL-család második (?) filmcsatornáján.

Nemcsak a csatornák újulnak meg

Korábban a SorozatWiki írta meg először, hogy egy sokkal nagyobb újítás is várható az RTL életében, mellyel a cég itthon elsőként veszi fel a harcot a különböző streaming szolgáltatókkal szemben.

Az új platform még idén elindulhat itthon
LinkedIn/Vidus Gabriella

Az RTL+ nevű szolgáltatás az oldal szerint még idén átveszi az RTL Most és az RTL Most+ helyét, melyre olyan sorozatok új, eddig nem látott részei kerülnek majd fel, mint a Mellékhatás második évada, a Király című, Zámbó Jimmy életét bemutató minisorozat és a Nagy Fehér Főnök című vígjátéksorozat. Az új platform az új tartalmak mellett annyiban is különbözik majd az RTL Mosttól, hogy ezt nem szolgálatói kóddal kell kiváltani, hanem havi rendszerességgel fizetni kell érte.

Előzmények

A nagy változásokra egyébként azért van szükség, mert az RTL anyacége, az RTL Group úgy döntött, új logót vezet be. A nem titkolt cél, hogy egységes kinézete legyen az összes európai, RTL-hez köthető médiumnak, így a különböző televízióknak, rádióknak egyaránt. A kezdeményezéshez eddig a magyar mellett a német és a holland leányvállalat csatlakozott, de ennek bővítése a későbbiekben folyamatos lesz.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Kultúra