A tavalyi évet tekintve a második legrosszabb vonal a győri lett a HVG éves toplistáján. „2023-ban, amíg tartott a felújítás, a forgalomban maradt szakaszon volt sok gond, most pedig, hogy kész lett a munka, nemhogy nem sikerült javítani, még több is lett a baj” – írt a lap a szakaszról, ami az előző évi 180 után 230 hibaponttal zárta az évet.
Az első helyezést a Budapest-Záhony vasútvonal szerezte meg, mivel itt adódott a legtöbb probléma a vonatok közlekedésében. Ugyanakkor már nem túl nagy az előnye a győrihez képest: 251 pontot kapott, ráadásul 9 pontot javított is egy év alatt.
A lap egyébként a MÁV tavalyi teljesítményére – a Mávinformon megjelent tájékoztatások alapján – 2924,5 hibapontot adott, ami 120-szal több volt az egy évvel korábbinál. Viszont a romlás üteme lassult, hiszen korábban évente ötszázas növekedést mértek.
A legtöbbet késő vonat egy március végén Budapestről Zürichbe tartó EuroNight volt, ami 20:40-kor indult a Keletiből, és a reggel még Magyarországon érte. Még a pályaudvaron letört az áramszedője, amivel összeszedett több mint kétórás késést – plusz egy félórára megbénította a térség vasúti forgalmát –, és így végül túl későn érkezett meg Győrbe, mert egy éjszakai pályakarbantartás miatt az osztrák vasút csak hajnalban engedte be az országba.