Összeesküvés-elméletek mindig voltak, most is sok vannak, és még lesznek is. - Legalábbis addig, amíg agyunkat nem kötik rá a kollektív tudástárra, hogy aztán már ne kelljen mindenkinek mást gondolnia. Olyan gyorsan viszont még soha nem terjedtek, mint napjainkban, köszönhetően a közösségi médiának.
Szinte óramű pontossággal, mint Uruk-hai harcos a vasudvardi keltetőből született meg tehát az iskolai lázmérésről szóló elmélet is. A Facebookon terjedő poszt szerint nem szabad reggelente a gyerekek testhőmérsékletét a homlokukon megmérni, mert mint az köztudott, ott leledzik a harmadik szemünk, azt pedig kisüti a ketyere. (Teljes poszt a cikk alján)
Sok szülőre sikerült is jól ráijeszteni
Mint azt köztudott, ugye, a harmadik szem nem egy szimbolikus kifejezés, mely ösztöneinket, intuíciónkat, az érzékszervi világon túli tapasztalatainkat jelenti, hanem egy biológiailag kimutatható, retinával, írisszel, pupillával meg minden ilyesmivel rendelkező szerv. Mint az köztudott, ugye...
Ha tehát minden áldott reggel belelőnek ebbe a szembe egy kitudja milyen sugarakat kibocsátó szerkezettel, a gyerek egy életre megvakulhat, már ami az asztrális látását illeti.
Dr. Novák Hunor gyermekorvos abbéli tapasztalatait osztotta meg Facebook-oldalán, hogy sok szülő a poszt hatására kérvényezte gyermeke iskolájában a lázmérő más testrészen történő alkalmazását, vagy – a gyermekorvos szerint ez a rosszabbik eset – úgy küldte iskolába gyermekét, hogy az ne engedje a tanár néninek, hogy kilője a harmadik szemét.
Dr. Novák Hunor szerint felelősségteljes szülőként, higgyünk bármiben is, nem szabadna gyermekünktől ilyet kérni, mert ezzel gúnyolódásnak és kiközösítésnek tesszük ki, ami jóval nagyobb galibákat okozhat később, mint a harmadik szem lázmérőzése.
De milyen sugarakat is lő ki pontosan ez a lázmérő?
Semmilyet. Ezt dr. Csupor Dezső, a Magyar Gyógyszerésztudományi Társaság Gyógynövény Szakosztályának elnöke tisztázza a szóban forgolódó elmélet kapcsán.
Minél melegebb egy test, annál nagyobb infravörös sugárzást bocsát ki, az érintésmentes lázmérő pedig egy szenzorral ezt a sugárzást méri – írja cikkében dr. Csupor Dezső.
Eszerint tehát nem gyermekeink harmadik szemét kéne védeni a lázmérő sugaraitól, hanem épp fordítva.
Nade, igazi gondok is vannak ám
Amíg itt arról vitatkozunk, hogy az érintésmentes lázmérő bocsát-e ki vakító sugarakat, vagy sem, zajlik egy valódi vita is arról, hogy járványügyi szempontból mennyi értelme van az iskolai lázmérést kötelezően előíró rendeletnek.
Póta György, a Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke a HVG-nek adott interjújában elmondja, hogy a láz nem kizárólagos tünete a koronavírusnak, illetve sok koronavírussal fertőzött gyerek nem is lázasodik be, így nem célszerű erre építeni a járvány elleni védekezést.
Ehhez adjuk hozzá azt, hogy az érintésmentes lázmérők sokszor pontatlanok, a mért hőt befolyásolhatja a kinti hőmérséklet, meg az is, hogy ősszel a gyerekek könnyen kimelegedhetnek kabátban, sapkában, és azt is adjuk még hozzá, hogy tünetmentesen is lehet fertőzni.
A teljes Facebook-poszt:
KÉRLEK, OLVASSÁTOK VÉGIG.Szeretett és Tisztelt Pedagógusok (Óvoda pedagógusok és Tanárok)! ...akiket ma/holnap/tegnap KÖTelességből kiállítanak az iskola/óvoda bejárati ajtajába egy érintésmentes lázmérővel testhőmérsékletet ellenőrizni...
Kérek MINDEN jóhiszemű PEDAGÓGUST (és azokat is, akik már baromira utálják ezt az egészet, és már fogalmuk sincs, miért pont arra a főiskolára/egyetemre esett annó a választásuk és mást szeretnének csinálni),
hogy:
N E A G Y E R E K E K H O M L O K Á N A K
A K Ö Z E P É N M É R J É K M E G A
H Ő M É R S É K L E T Ü K E T !
Hogy miért?
Mert az a limbikus rendszer (köztiagy) "kijárata". (Kineziológiában homlok-tarkó fogásként ismert, avagy "harmadik szem")
Agyunk 3 fő része:
Neokortex, limbikus és kisagy.
Neokortex- a Pedagógus minden nap ide tölti a tudást a gyerekekbe, a hardverbe és akkor boldog, ha amit "betöltött" átmegy a második agyba, azaz a LIMBIKUS RENDSZERBE.
A LIMBIKUS RENDSZER az, ahol a a tudás ösztönné válik. Ami úgy elegyít mindenféle kémiai anyagot, hogy már nem csak elméletben értjük a dolgokat, hanem elkezdjük ösztönösen is érezni. A limbikus rendszer hozza létre az ÉRZÉSEKET ÉS ÉRZELMEKET. Érzelmi szinten tanítja a TESTÜNKET.
Mi történik, ha minden reggel ennek a kimenetébe "belehőmérőzöl egy érintésmentes lázmérővel"?
Egy olyan rezgést, frekvenciát juttatsz a gyerek/felnőtt agyába MINDEN REGGEL (gyerekeknél, kicsiknél gyakorlatilag egy tárva nyitott ajtón át) ami azzal nem kompatibilis, nem természetes, NEM EGÉSZSÉGES!
Ezt most nem érted, nem érzed?
Semmi gond, próbáld ki magadon!
Tapasztald meg! Csináld meg 1x, 5x 10x...meg fogod érezni, amikor telibetalálod...
Kedves Pedagógusok, KÉRLEK BENNETEKET
mérjetek bárhol máshol: csuklón, oldalt, fül mögött...DE NE A HOMLOK KÖZEPÉN (ÉS NE A TARKÓN)!
Gyerekek százai, ezrei mennek így most iskolába és TI álltok az ajtóban, RAJTATOK MÚLIK
Kedves SZÜLŐTÁRSAIM, álljatok ki a gyerekeitekért
Ha ezt most még nem értitek, nem érzitek, csak figyeljétek gyerekeitek viselkedését...
KÖSZÖNÖM, HOGY VÉGIGOLVASTAD, KÖSZÖNÖM, HA TETTÉ VÁLTOD
SZERETETTEL
(amennyiben együtt tudsz ezzel ÉREZNI, nyugodtan oszd meg)