Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Dalfutár szállítja a Sziget himnuszát

November 18-án indul Hajós András, a legnagyobb videómegosztón nagy sikerre futó, Dalfutár című műsorának harmadik évada, mely ezúttal a 2020-as Sziget himnuszának megírása körül forog.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

„Kevés jobb dolog van a magyar YouTube-on, mint Hajós András műsora” – írta nemrég a kritika a Dalfutár című, a zenei alkotófolyamatot izgalmas módon bemutató műsorról, melynek harmadik évfolyamában nem kisebb feladatot kapnak az alkotók, mint a Sziget himnuszának megalkotása.

„Bár a Dalfutár valójában nem is a zenéről, hanem az emberi együttműködésről szól, a játék mégiscsak a dalszerzés körül forog” – mesélte Hajós. „Szeretjük, ha jó dalok születnek a műsorunkban, mert a popzene mértékegysége a sláger. A műsorban alkotó zenészek, szövegírók, producerek és énekesek számára nagy elismerés, hogy a Sziget minket választott. Nekem személyesen pedig fontos üzenet, hogy függetlenül, tv-k nélkül, az internetről is vezet út a Nagyszínpadra” – tette hozzá Hajós, aki elmondta, hogy ezzel a Sziget – a Samsung mellé – beállt a Dalfutár főtámogatójának.

A dalfutár alapkoncepciója, hogy négy alkotó – szövegíró, énekes, zeneszerző és producer –, egymásról nem tudva, egymástól független dolgoznak egy dalon, majd összejőve együtt finomítanak a produkción. Ezúttal négy csapat, 4x4 alkotó dolgozik majd egy-egy Sziget „dalon”, s mostantól – folyamatosan – januárig születik majd négy mű, melyek egyike lesz a 2020-as Sziget „dicsőítő éneke”, azaz himnusza.

„Hajós és Jeli András műsora rendkívül kreatív és izgalmas, nem beszélve arról, hogy nagyon népszerű a hazai zenerajongók körében, mi pedig szeretnénk egy jó himnuszt összehozni, és rendkívül fontosak számunkra a hazai zenerajongók, ezért nagyon örültünk a Dalfutár megkeresésének” – mondta Kádár Tamás, a Sziget főszervezője.

Elárulta azt is, hogy évekkel ezelőtt sok kritika érte a Szigetet, hogy a külföldiek „eluralják” a fesztivált, azonban mostanra mindenki számára egyértelmű, hogy a Sziget úgy tud valódi nemzetközi fesztivál lenni Európában, hogy a magyarok adják a közönség több mint felét. „Ez 2019-ben 120 ezer magyar látogatót jelentett, ami nagyon komoly szám, ha belegondolunk, és ennek mi nagyon örülünk” – tette hozzá Kádár.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Könnyű

Hirdetés