Napi bosszankodás: már a nejlonzacskó sem a régi

Másról sem hallani a bolthálózatok reklámjaiban, minthogy náluk a vásárló az első, mindent a vásárlóért. Nos, a mindennapi tapasztalat nemegyszer ennek ellentmond.

Az egyik külföldi érdekeltségű bevásárló lánc szupermarketjeiben korábban olyan nejlonzacskókat rendszeresítettek a lédig termékek (zöldség-gyümölcs, pékáruk, apró csokoládék, kisebb kiszerelésű tejtermékek) vásárlásához, amelyeknek füle volt, és nem kellett attól sem tartani, hogy három kifli vagy fél kiló zöldpaprika súlya alatt kiszakad.

Most már fül nélkül

A szabad sajtót egyre több támadás éri. Segítsd a hiteles újságírást helyben is!
Támogatom

Jó volt ez a vásárlóknak, hiszen a kis fülek megfogásával kényelmesen vihették haza a megvásárolt termékeket, még ha bevásárlótáskát, reklámtáskát nem is vittek magukkal. Aztán egyik napról a másikra felváltotta ezeket a kényelmes és viszonylag erős nejlonzacskókat a fülek nélküli, látszatra is vékonyabb változat.

Bár méretre nagyobbak, nem sok köszönet van benne, hiszen a teljesen egyenes felső részüket jól össze kell fogni, hogy ne hulljanak ki belőle a vásárolt termékek, ráadásul annyira spóroltak az anyaggal is, hogy igen könnyen szakadnak, gyakorta a pénztárig sem tartanak ki. Nyilvánvalóan itt nem a vásárló érdeke, hanem a kiadások csökkentése került előtérbe úgy a gyártónál, mint a megrendelőnél.

A kétféle megoldás
L.E.

Néha pedig kinyithatatlan

Egy hazai érdekeltségű élelmiszerláncnál szintén azokkal a fránya nejlonzacskókkal van a probléma. Boltjaikban azzal vesződhetnek a vásárlók, hogyan tudják szétnyitni az alaposan összetapadt zacskót, hogy egyáltalán bele lehessen rakodni. Ebben a zacskóváltozatban is csak úgy lehet szállítani a vásárolt árut, hogy jól összefogják, vagy – ha marad hozzá annyi rész a zacskóból – csomót kötnek rá.

Az egyik ilyen üzletben egy idősebb vásárló elmondta, hogy naponta kínlódik a zacskókkal, van hogy egy, van, hogy több percébe is kerül, míg megnyitja őket. A közelében lévő vásárlók is hasonló tapasztalatról számoltak be. Ráadásul jól meg kell gondolni, mekkora mennyiséget pakolnak ezekbe a nejlonzacskókba, hogy ne szakadjanak ki. Ennél már a papírzacskók is jobbak lennének, az pedig már csak álom, hogy fülük is legyen.

Nos, úgy tűnik, a megfelelő, a vevők számára is jó nejlonzacskók rendszeresítése valahogy kimaradt a vásárlóközpontú szemléletből, de az is lehet, hogy a vásárlók igényszintjével van a probléma.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Vélemény