Hetek óta súlyos fennakadások vannak a Packeta csomagküldő szolgáltatónál – számolt be a Világgazdaság olvasói jelzések alapján. Mint írták, van akinek lassan két hete kering a küldeménye.
A Packeta egyébként nemrég egyesült a Foxposttal, miután a cseh Packetát is birtokló befektetői konzorcium megvette a Foxpostot, így pedig létrejött Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózata. Ketten összesen több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltetnek Magyarországon.
Szeptember elején jelentették be, hogy a két cég vezetősége megkezdi a fokozatos integrációt, emellett év végéig további bővítést terveznek, így a hálózat meghaladja majd az 5 ezer átvételi pontot, több mint 3 ezer csomagautomatával.
Ez ugyan impozáns terv, azonban jelenleg az a legnagyobb probléma, hogy a csomagokat nem kapják meg az ügyfelek. „Nekem magyar csomag lassan már két hete nem érkezik meg. Nem tudom, mi történik a Packetánál, de ez mar felháborító” – írta néhány napja az egyik ügyfél a Redditen. Egy másik 12 napja adott fel csomagot, de az még mindig szállítás alatt áll. Mindezeken túl az elégedetlen ügyfelek még az ügyfélszolgálatot sem érik el, amit a lap is tesztelt, hasonló eredménnyel.
A cég egyébként elismerte több mint egy hete, hogy az elmúlt időszakban megnövekedett csomagmennyiség új kihívásokat hozott számára, de igyekeznek megoldani a helyzetet.
A lap megkereste a Packetát, a cég hétfőre ígért választ.