Belépett a magyar piacra a legnagyobb európai hátterű online piactér az Allegro.hu elindításával. A platform lehetőséget kínál a hazai e-kereskedőknek is, hogy bővítsék online jelenlétüket - közölte ma a cég.
Az Allegro.hu az elektronikai cikkektől kezdve a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategóriát ölel át. A piactéri modellben működő platform közvetlen tranzakciókat tesz lehetővé a vásárlók és a kereskedők között.
A cég felhívta a figyelmet arra is, hogy a magyar vásárlók igénybe vehetik az Allegro Smart! előfizetéses szolgáltatást, amely korlátlan ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínál. Ennek ingyenes próbaverziójában 12 hónapon keresztül nyolc ingyenes kiszállítást kapnak a felhasználók. A próbaidőszakot követően a szolgáltatás mindössze évi 5000 vagy havi 1300 forintért érhetik el, és ingyenes kiszállítást kínál csomagautomatákba vagy átvételi pontokra 5000 Ft feletti rendelések esetén, illetve akár futárszolgálatos kézbesítéssel 9000 Ft feletti rendelések esetén.Hozzátették, hogy náluk a vásárláshoz árgarancia is jár, hogy a vevők biztosan a lehető legjobb ajánlatot kapják a kiválasztott termékekre. A platform automatikusan összehasonlítja az árakat a legnépszerűbb online áruházak áraival, az árgaranciára jogosult termékeket pedig megjelöli. Ha a vásárlók máshol alacsonyabb árat találnak ugyanarra a termékre, az Allegro az árkülönbözet 150%-ának megfelelő, a piactéren beváltható kupont ad.
Az is kiderült, hogy az oldal számos szállítási lehetőséget kínál: DPD, Packeta, UPS, illetve belföldi szállítás esetén az Express One és a Magyar Posta. A platform minden népszerű fizetési módot elfogad, beleértve a kártyás fizetést, az Apple Payt, a Google Payt és az utánvétet is.
Ha a vevő nem kapja meg a megrendelt terméket, illetve ha az eladó nem reagál a visszaküldésre vagy a reklamációra, az Allegro Protect a kérelem jóváhagyását követő 48 órán belül érvénybe lép, kártalanítva a vásárlót. Ez a – további díjak vagy aktiválási lépések nélkül is érvényes – védelem a vásárlástól számított két évig érvényes, és gyors, automatikus megoldást nyújt, legfeljebb 1 500 000 forintig terjedő visszatérítéssel.
A piactérként működő platformon a vevő bármilyen probléma esetén közvetlenül az eladókkal léphet kapcsolatba chaten keresztül. Ha a vásárló nem elégedett azzal, ahogyan a kereskedő kezeli a panaszát, az Allegro helyi, magyarul beszélő ügyfélszolgálata be tud kapcsolódni a beszélgetésbe és segít a vásárlónak megoldani a helyzetet - tették hozzá.
Végül az is kiderült, hogy az Allegro magyarországi bevezetésével a Mall.hu – amely 2022 óta az Allegro márka része – önálló áruházzá válik az Allegro.hu platformon belül.