Úgy tűnik, megoldhatatlan problémát okoz a CIB számára, hogy üzemeltesse a mobilbankját

Ezen a héten többet állt a CIB szolgáltatása, mint amennyit működött. Most a "kiemelt terhelésre" hivatkoznak.

A hétfői és részben keddi leállás után megint órák óta működésképtelenek a CIB mobilbanki szolgáltatásai. "A CIB Bank Mobilalkalmazás működésében időszakos kiemelt terhelés miatt ma várhatóan fennakadások lehetnek, ami miatt az elektronikus szolgáltatásainkba való belépés, és a funkciók elérése több időt vehet igénybe" - írta a bank Facebook oldalán .

Ez azért lehet meglepő sokak számára, mert tegnap délután már működni látszott a rendszer, közölték is, hogy "az elektronikus szolgáltatásainkat, fióki és CIB24 ügyfélszolgálatunk szolgáltatásait érintő problémát megoldottuk, szolgáltatásaink ismét elérhetőek" . Mint tapasztalható, tartósan mégsem igazán sikerült üzemképessé tenni a rendszert.

Mindenesre, ha valaki panaszt szeretne tenni, kártérítési igényt benyújtani, az itt megteheti: cib_KUKAC_cib_PONT_hu_PONT_ Erre biztatott a bank is tegnapi posztjában.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt , vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Tech