A hétfői és részben keddi leállás után megint órák óta működésképtelenek a CIB mobilbanki szolgáltatásai. "A CIB Bank Mobilalkalmazás működésében időszakos kiemelt terhelés miatt ma várhatóan fennakadások lehetnek, ami miatt az elektronikus szolgáltatásainkba való belépés, és a funkciók elérése több időt vehet igénybe" - írta a bank Facebook oldalán .
Ez azért lehet meglepő sokak számára, mert tegnap délután már működni látszott a rendszer, közölték is, hogy "az elektronikus szolgáltatásainkat, fióki és CIB24 ügyfélszolgálatunk szolgáltatásait érintő problémát megoldottuk, szolgáltatásaink ismét elérhetőek" . Mint tapasztalható, tartósan mégsem igazán sikerült üzemképessé tenni a rendszert.
Mindenesre, ha valaki panaszt szeretne tenni, kártérítési igényt benyújtani, az itt megteheti: cib_KUKAC_cib_PONT_hu_PONT_ Erre biztatott a bank is tegnapi posztjában.