2024.12.31. 15:00-tól 2025.01.02. 07:00-ig technikai átállás miatt a Vodafone ügyfélkiszolgálás szünetel - közölte pénteken a Vodafone. Az átállás alatt nem érhetők el az online ügyintézési felületek (weboldal, My Vodafone, One TV applikáció), a mobilvásárlás, valamint a személyes és telefonos ügyintézés bizonyos szolgáltatásokra. Ugyanakkor az alapszolgáltatások (hívások, SMS, internet) működni fognak.
A távközlési cég ezért azt javasolja, hogy a számlabefizetéseket, feltöltéseket, adategyeztetést, és egyéb sürgős ügyeket érdemes előre elintézni, nem pedig szilveszter estére vagy újév napjára hagyni.
Az átállás ideje alatt díjmentes és korlátlan belföldi és EU roamingadatot biztosítanak. A szükséges vásárlásokat és ügyintézést alternatív módokon (pl. benzinkúton, ATM-en) lehet majd elvégezni.