"Az elmúlt néhány hónapban fűztük szorosabbra együttműködésünket egy ismert, nagy távol-keleti webáruházzal. Ezáltal pedig a drasztikusan megnövekedett kezelendő csomagmennyiség új kihívásokat hozott számunkra. A helyzetet azonban felismertük és mindent megteszünk annak érdekében, hogy helyreállítsuk a megszokott szolgáltatásminőséget" - közölte a Világgazdaság érdeklődésére a Packeta, miután - ahogy arról mi is beszámoltunk Súlyos gondok vannak az egyik legnagyobb csomagküldőnél, van aki két hete vár a csomagjára September 27. 19:35 múlt héten - súlyos gondok merültek fel a cégnél a csomagszállításban.
A lap szerint az ismert, nagy távol-keleti webáruház a Temu lehet, mely egyébként is komoly kihívást jelent a hazai webkereskedelem számára, nem csak a szállítócégeket fektetve meg.
A Packeta szerint mindenesetre kapacitásbeli fennakadásokat csak a csomagautomatáik alacsony százalékánál azonosítottak, ennek ellenére komoly fejlesztésekbe kezdtek, többek között új futár-alvállalkozóval szerződtek, bevezették a hétvégi kiszállítást, telepítettek 75 új csomagautomatát, és az összes automatájukat ellátták kezelőpanellel a csomagátvétel megkönnyítése érdekében.
Ezzel együtt a cég arra is felhívta a figyelmet, hogy a postai szolgáltatásokról szóló törvénynek megfelelően 15 napos késedelmet követően megtérítik a feladási díjat. Megjegyezték, hogy amennyiben egy csomag elveszne vagy sérülne, akkor kárrendezésre értékmegjelölés alapján van lehetőség. Ha a feladó nem ad meg értékadatot, akkor 4 ezer forintot térítenek. Emellett azt is javasolják, hogy érdemes biztosítást kötni a csomagra, ami magánszemélyek számára 70 ezer forintos értékig csupán 510 forint.