Megközelítőleg 50 utas maradt le a Wizz Air vasárnap esti, Lutonból Budapestre tartó járatáról, pedig az indulás előtt két órával már ott voltak a repülőtéren.
A helyszínen alá akartak velük íratni egy papírt, hogy 70 fontért átteszik máskorra a foglalásukat, de ebbe nem mentek bele, mert nem ők voltak a vétkesek.
A gép indulása óta csaknem egy nap eltelt, de még mindig nincs arról információjuk, ki és hogyan fogja őket kárpótolni.
A légitársaság szerint a földi kiszolgáló személyzet hibázott, a cég elnézést kért a kellemetlenségekért, és ígérte, hogy mindent megtesz azért, hogy hasonló eset többé ne fordulhasson elő.
Azt ígérték, hogy az érintett utasok átírathatják a jegyüket egy másik járatra, vagy visszatérítik nekik a jegy árát. A károsult utasok a visszatérítésen felül 250 eurós kompenzációban is részesülnek, de ehhez kérelmet kell benyújtaniuk.
Kedves Olvasó!
Kérjük, támogasd havonta rendszeresen a Nyugat.hu szerkesztőségének a munkáját! Mert veletek együtt tudjuk kideríteni, megírni, megmutatni, hogy mi történik körülöttünk.
Köszönjük!