Hétfő délután óta rakoncátlankodik a K&H rendszere, a Telex információi szerint egyes utalásokat kétszer vonja le a bank. Ahogy pedig az ilyenkor lenni szokott, mindenki hívja a bankot, ami elég rendesen leterheli az ügyfélszolgálatot.
A lap megkeresésére azt mondta a K&H, hogy „egyes bankkártyával végzett tranzakciók elszámolása során hibák léphettek fel.” A hiba elhárításán pedig kiemelt prioritással dolgoznak, a tévesen elszámolt tranzakciók javításáig kérik az ügyfelek türelmét és megértését.
A problémáról hivatalos oldalukon kedden kora délután ezt írták:
„Kedves Ügyfeleink! A hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgozunk, a tévesen elszámolt tranzakciók javításáig szíves türelmüket és megértésüket kérjük. Azok az ügyfeleink, akik tapasztalták a problémát, a lehető leghamarabb megkapják a jóváírást a folyószámlájukon, elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.”