2019. szeptember 20-án éjjel 21:30-tól szeptember 22-én 18:00-ig tervezett karbantartást végzünk a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein. A karbantartás miatt egyes ügyfél-kiszolgálási funkciók nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetők, illetve Telefonos Ügyfélszolgálatunkon korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható
– olvasható a Telenor keddi közleményében.Az alábbi funkciókat az ügyfélkezelési csatornánkon sem lehet elérni (érintett csatornák: Személyes pontok, Online ügyintézés, Telefonos Ügyfélszolgálat):
• új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
• készülékvásárlás
• SIM kártya csere
• tarifacsomag váltás
• feltöltőkártyás adategyeztetés
• egyenleg lekérdezés
• egyenlegfeltöltés 2019. szeptember 20-án éjjel 21:30-tól 2019. 09. 21. (szombat) 10:00-ig egyik csatornán sem
o 2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés, kivéve személyes csatornán és a telenor.hu weboldalon.
• expressz kártya regisztráció
• telefonszámla befizetés
• kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása
• adatjegy vásárlás
• MyTelenor applikáció
• online vásárlás, ügyintézés
• egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás)
A karbantartás érinti a lakossági és üzleti előfizetői ügyintézést egyaránt.