Lapunkhoz számtalan olvasói megkeresés érkezik. Az emberek általában negatív tapasztalataikról, sérelmeikről, problémáikról számolnak be vagy segítségünket kérik, ha nehézségbe ütköznek. Felháborodásuknak adnak hangot.
Ritka, amikor egy-egy pozitív élményüket is megosztják velünk, ilyen volt a közelmúltban, amikor egy hölgy a Markusovszky-kórház dolgozóinak mondott köszönetet. Elképzelhető, hogy ez a cikk ihlette meg azt az olvasónkat is, aki az egyik szombathelyi kormányablakban szerzett tapasztalatait írta meg.
„Tisztelt Nyugat.hu! Kötelességemnek érzem beszámolni arról, hogy a Vasút utcai Kormányablakban, szokatlanul kedves és profi mindenki" - írta olvasónk, aki azt kérte tolmácsoljuk köszönő sorait.
Olvasónknak az utóbbi időben többször kellett ügyet intézni. Mint írta, már felkészült a szokásos negatív, lekezelő hozzáállásra, amit más helyeken megszokott, de ezúttal teljesen mást tapasztalt.
„Már, amikor beléptem kedvesen fogadott a biztonsági őr, segített kiválasztani a megfelelő menüpontot. Aki nem jár nap mint nap hivatalokba, annak igenis nagy segítség és megnyugtató, amikor így fogadják" - írta a levél küldője, aki úgy folytatta, több ügyintézőnél is járt, mindenki türelmes és segítőkész volt.Megjegyezte, volt mellette egy problémásabb ügyfél, akit ugyancsak kellő körültekintéssel és tisztelettel kezelt a biztonsági őr, miután az ügyintéző segítséget kért tőle.
A biztonsági őr félrehívta az ügyfelet és sikerült megnyugtatnia, utána pedig még segített is neki az űrlapok kitöltésében.
Olvasónk hozzátette, megannyi csalódás, kínos helyzet és megaláztatás után szeretné megköszönni az ott dolgozók munkáját és hozzáállását.
„Fiatal suttyó vagyok és véletlenül sem ott dolgozom, szóval nem fizetett hirdetés" - zárta levelét.
Szerkesztőségi tapasztalatink szerint az eset nem egyedi, munkatársaink is ilyen hozzáállást tapasztaltak már több alkalommal más kormányablakokban is.