Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Új első helyezettje van a magyar boltláncok versenyének

A Tesco visszacsúszott a harmadik helyre.

A magyar boltláncok listavezető helyét hivatalosan is átvette a Lidl, amely 21 százalékkal növelte belföldi forgalmát tavaly. A rangsor korábbi első helyezettje, a Tesco bevétele csökkent, így visszacsúszott a harmadik helyre - hívta fel a figyelmet a napi.hu a közzétett hivatalos beszámolók alapján.

Mint kiderült, a magyar Lidl ugyanis nagyon jó évet zárt tavaly. A boltlánc belföldi nettó árbevétele a 2020 márciusától 2021 február végéig tartó üzleti évben 667 milliárd forintot tett ki, ami több mint 21 százalékos növekedés.

A negyedik helyen egyébként az Auchan, az ötödiken a Penny, míg a hatodikon az Aldi áll.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Gazdaság

Tovább az oldalra