Nagymellű 

A főiskolás lányoknál fontos, hogy a vibri halk legyen

A szombathelyi szexuális szubkultúra csipegetős elemzése, avagy mire képes az egyszerű golyó, ha jó helyre kerül.
 
 

A főiskolás lányoknál fontos, hogy a vibri halk legyen

A szombathelyi szexuális szubkultúra csipegetős elemzése, avagy mire képes az egyszerű golyó, ha jó helyre kerül.
 
 
 
 
Tetszünk, ugye? Akkor lájkolj minket! 
 

A főiskolás lányoknál fontos, hogy a vibri halk legyen

A szombathelyi szexuális szubkultúra csipegetős elemzése, avagy mire képes az egyszerű golyó, ha jó helyre kerül.

A szexshopnak még belső parkolója is van, hogy a privát szféra valóban intim maradjon. Az udvari bejárat pedig több üzlettel közös, így soha senki nem ide igyekszik.

Éppen próbálom előkotorni a farzsebben vibráló telefont, amikor alkalomra szövetkezett pár érkezik a lépcsőn lefelé, a hölgy kezében azzal a bizonyos fekete, feliratmentes zacskóval. Arcán olyan közhelyes arcpírral, amilyenről eddig azt hittem, csak a mesében létezik. A lépcső tetején már én vagyok hétköznapi jelenség a gangon szemben átsuhanó hölgy szemében: a szexboltokba kövér, szuszogó emberek járnak.

„Nem vagy egyedül – mondja az eladólány – a múltkor egy nyolcvanéves bácsi első kérése is egy szék volt: leült, és mindent a kezébe kellett adni” Hiába, vannak még régivágású úriemberek Szombathelyen, akik ismerik Henry Ford szavait: Minden vevő király, (…de a király is csak egy vevő a sok közül.)

A vágy titokzatos tárgya

Megköszönöm a virtuális vállon veregetést, aztán a hely szelleméhez illően javaslom: térjünk a lényegre. Ami elsősorban a potenciál ugye, azaz: hogy van-e vagy nincs.
Elsőként meglepő dolog derül ki: bizony a fiatalabb, értelmiségi korosztály veszi a növényi alapanyagokból készülő (szárazon, recept nélkül kapható) vágynövelő szereket. A stressz, a meetingek, a cégtudat, esetleg a tulajdonosi szemlélet lehet a szalonképes ok. Persze, egy igazi magyar úriasszony már évszázadok óta tudja, hogy nincs megbízhatóbb játszótárs egy barnabőrű, olajos testű útépítő munkásnál. Ott ugye egész nap kézben van a szerszám. Bár Réka – a bolt keretein belül végzett –, szexuálpszichológiai felmérése szerint mostanában a nők és a férfiak is inkább a régi kapcsolat megtartására, megújítására törekednek.
Van remény.

Azonban ne legyünk igazságtalanok, a nőknek is szüksége lehet potencianövelésre, ha a jól bevált virág-bonbon-pezsgő triumvirátus kudarcot vallana. Vagy éppen a hímnemű telefonjából „véletlenül” elolvasott, fülledten erotikus sms váltana ki időleges aszexualitást. Ők inkább a párjukat küldik el csodaszerért, ami a tabletta mellett lehet egy finom, csajszis vibrátor is.

Uram, ne vigyen haza konkurenciát!

Itt pedig még Grétsy László is megállna egy szóra, akkora a típus és formaválaszték. Apukát meg beküldik (tényleg) a boltba és ilyen kérdésekkel találkozik, hogy milyen hosszú? Milyen vastag? Milyen anyagból legyen? Milyen színt és mintát választana? És akkor ott, eszébe jut, hogy hasonlóan érthetetlen kérdésekkel már a női konfekcióosztályon is bombázták karácsony előtt, amikor élete párja szűkszavúan instruálta: „Olyan…helyes…kis koktélruhát vegyél nekem szívem”

Persze Réka szerint ebben a műfajban a nők sem mozognak olyan otthonosan, mint az aktuális nyár divatszíneiben, ezért nem árt tisztázni az alapokat.

A vibrátor hossza és vastagsága mellett fontos az alakja, azaz, hogy egyszerű sima felületű, vagy görbülő, hímvesszőt leképező, esetleg bőrazonos anyaggal bevont legyen. A szakértő szerint minden esetben egy egyszerűbb modellel érdemes kezdeni. A felszín alatt van a lényeg most is: a vibramotor erőssége és zajszintje. Utóbbit a főiskolás lányok hozott elemekkel hajlamosak kipróbálni vétel előtt: milyen kellemetlen pillanatokat okozna bevetéskor egy négyágyas koliszobában a jól azonosítható zümmögés.

Naná, rákérdeztem :az általuk favorizált típusra: kicsi, testszínű, halk rúdvibrátor. Ki tudja ki, hova csöppen ott nagy Budapesten?

A gyémánt mellett a szilikon a nők legjobb barátja kívül-belül

A vibrátor testvérbátyja-öccse a motor nélküli, szilikonból készült, dildó. Hogy mit formáz, annak csak az alkotói fantázia és a távol keleti öntőformák nagysága szab határt, a pénisztől az ökölbe szorított kézig (alkarig) bármi lehetséges. Az igazán cizellált önszexualitásra vágyó hölgyeknek pedig ott a csiklóizgató, ami olyan pici, hogy akár rúzsnak is nézhetik, amikor a táska legmélyebb zsebéből hirtelen az asztalra hullik csakcsajszis kávézgatás utáni fizetéskor.

Ezt a balszerencsét nehezebb megélni a gésagolyókkal, amelyeket a bevállalósabb hölgyek egész nap, megszakítás nélkül használhatnak. Így erősítve - a hüvely izmai mellett - az önmegtartóztatás képességét egy hirtelen orgazmus esetén a nem megfelelő helyszínen. Bár megfelelő fehérnemű viselése esetén ez egyáltalán nem fordulhat elő, márpedig abból is végtelenek a lehetőségek. A favorit még mindig a nővérke és a pincérnő jelmez, ez a 25-30-as hölgyek kedvenc terméke. Az ennél fiatalabb korosztály kedvence a rózsaszín szőrös bilincs, egy szál semmivel kombinálva.

Téka

Ha a természet fukar volt, akkor jöhetnek a péniszhosszabbítók, mandzsetták, gyűrűk, akár a szivacsos melltartók, vagy alakformáló harisnyanadrágok. Színház az egész világ. Persze, aki éppen erre vágyik, DVD-k között is válogathat. A hölgyeknél a magyar készítésű, kosztümös, hovatovább még történetet is elmesélő filmek viszik az arany pálmát.

Nem kedvelik az anális filmeket, nekik perverz gondolataik csak akkor vannak, ha az új/fiatalabb/soványabb/okosabb kolléganő láthatóan drága és utolsó divat szerinti ruhában és cipőben érkezik meg reggel a munkahelyükre és a hosszú hétvégéjéről kezd beszélni, amelynek zárásaként eljegyezték.

Az uraknál az amatőr filmek aratnak, de nem ritka a szép transzvesztita nők iránt érzett heteroszexuális rajongás. Azért ez sem egyszerű történet. A burgenlandi sógorok viszont hevesen érdeklődnek a náluk már betiltott állatos (animal) filmek iránt, de szépen fogyasztanak korosabb hölgyek újraélesztett tüzét bemutató művekből is (milf).

A perverz magyar virtus inkább a felfújható-dugható műbárány eladási számain érhető tetten, bár Réka szerint főleg vadászok viszik avatásra. Melyik férfi nem az…

A hölgyeket sem kell félteni, ottjártamkor huszonéves lány érdeklődött a megrendelt cumisüveg után, ami aznap délutánra életbevágóan kellett volna. Réka csak mosolyog: igyekeznek minden igényt kielégíteni. Ezért vannak szado-mazo kellékek is a polcokon, ostorok, bőrszoknyák, nadrágok, a megaláz(tat)ás eszközei. Jópofa, bár egy tizenéve házasságban élő magyar nőnek nem hiszem, hogy szüksége van bőrruhára. Elég, ha megmutatja a férjének a befizetetlen csekkeket.

Ha szigorúan családi alapon nézzük, a gyerek inkább társasozzon, ne filmeket nézzen. Így gondolják ezt a felnőttekkel kapcsolatban is azok a cégek, akik elkészítették a klasszikus társasjátékok erotikus változatát. Amolyan kérdezz-felelek stílusú időtöltésről van szó, ahol nem az általános műveltséget tesztelhetjük, inkább a másik fél szexuális gondolkodásmódjába nyerhetünk bepillantást rapidrandi sebességgel.

A melegek jobb fizikumúak

Vannak, akik titkolják, akik már nem, és bizony látszik, ha a kapcsolat nem csupán érzelmi, de üzleti alapon is nyugszik. Réka szerint a meleg férfiak jobb fizikumúak, elegánsabban öltöznek és intelligensebbek az átlag látogatónál. Szerintem meg Réka elfogult, csábítóbbnak találja őket, mert érdek nélkül szemlélik a hölgyeket. Igaz, ezt akkor tudnánk lemérni, ha mintavételnek megfelelő mennyiségű kispap látogatná rendszeresen a boltot, amire kicsi az esély. Persze arra is, hogy a szexuális segédeszközök és kultúra széles skáláját átfogóan elemezzük egyetlen íráson belül, legyen ez az első szösszenet.

Tessék kommentelni!

 

 

Támogass, hogy még több és jobb cikkeket írhassunk!

A Nyugat.hu, amit épp most olvasol, háttérhatalom nélkül, hirdetésekből és támogatásokból tartja fenn magát. Célunk a hiteles, igazságkereső hírgyártás, a jó tartalom. Ehhez kérjük támogatásodat! Kattints és légy részese a szabadságnak.

 

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

 

 


 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Hirdetés

Hirdetés