Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Tényleg 2x3 sávos lesz az M1-es autópálya, de még sok kérdésre nincs válasz

A Győr és Budapest közti 93 kilométeres szakaszról van szó.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Lassan használhatatlan lesz a nagy forgalom és az úttest rossz állapota Lassan járhatatlan az M1-es autópálya: Győrtől Pestig 163 db nagyméretű kátyú van 2018. February 19. 09:52 miatt az M1-es autópálya, ezt mindenki tapasztalhatja, aki autózik rajta. A jelenlegi 2x2 sávon időnként egy-egy szakaszt felújítanak Figyelem, változik a közlekedés az M1-es úton 2018. October 05. 13:56 , a közelmúltban például Herceghalom, Tatabánya, Bicske térségében dolgoztak.

Kátyúzás az M1-esen tavaly márciusban
Tánczos Mihály
A szabad sajtó nem létezhet nélküled. Támogasd a Nyugat.hu-t!
Támogatom

A felújítások valóban javítják a helyzetet, de az alapproblémát nem oldják meg. Azt, hogy a 2x2 sáv már kevés a nagy forgalom elvezetésére.

Bő két évvel ezelőtt az országgyűlésben Fónagy János NFM államtitkár bejelentette Az olimpia reményében szélesítik az M1-es és az M7-es autópályákat 2017. January 24. 12:03 , hogy 2x3 sávosra bővítik az M1-est, de aztán sokáig nem történt semmi. Tavaly augusztusban arról írtunk Évi 54 milliárdos profitot termel az M1-es autópálya 2018. August 14. 20:33 , hogy az M1-es évi 54 milliárd forint bevételt hoz az állami költségvetésnek.

A kormányközeli Magyar Hírlap a NIF Zrt-re hivatkozva most azt írja , hogy elkezdődött a beruházás előkészítése. Az autópályát két ütemben bővítik 2x3 sávosra, Az első szakasz az M1–M0-csomóponttól az M1 Tatabánya–Újváros csomópontjáig tart, ez 47 kilométer hosszú.

Forrás: nif.hu

A második szakasz az M1 Tatabánya–Újváros csomópontjától Győr M1–M19-csomópontjáig tart, a szakasz 46 kilométer hosszú. Mindkét szakaszon kiépítik a harmadik sávot, bővítik a tereptárgyakat és felújítják a pihenőhelyeket is.

Rendszeresek a torlódások az M1-esen
Forrás: autoszektor.hu

Az első szakasz engedélyezési terve nyár elejére elkészül, kora ősszel meglehetnek a szükséges építési engedélyek. A második szakaszon idén ősszel elindítják a környezetvédelmi engedélyezési eljárást, 2020 nyarára elkészülhet az építési engedélyezési dokumentáció is.

A NIF közölte, az építési munkákat úgy szervezik, hogy irányonként két sáv mindig járható legyen. Arról viszont még nincs információ, hogy a beruházás mikor kezdődik, meddig tart, mennyibe kerül, és milyen forrásból valósul meg.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Közélet

Hirdetés