„Nehogy megnyomja a gombot!” – ezt mondta a biztonsági őr olvasónknak, aki hétfőn délelőtt bement az E.ON szombathelyi ügyfélirodába egy számára igen fontos ügyet intézni.
Az igen fontos – amúgy céges - ügy megoldása egy darabig még valószínűleg várat magára, merthogy – a látszólag ügyfélmentes helyiségben - azt mondták, csak előjegyzésre fogadják a munkatársak. Csakhogy az online foglalási rendszer éppen azt jelzi, hogy a legközelebbi szabad időpont körülbelül egy hét múlva lesz.
Olvasónk a szerkesztőségben mesélte mindezt felháborodva, majd együtt próbáltuk felhívni a cég központját, hogy mi van ilyenkor. A telefonszám folyamatosan foglaltat jelez.
Tudjuk, hogy nemcsak a lakosságnak, de az E.ON-nak sem egyszerű most a helyzete. A különbség az, hogy az utóbbinak sok milliárdos profitja volt, amiből akár fejleszthette is volna az ügyfélszolgálatot.
Légy része az igazságnak! 2023. november 27-től december 11-ig tart támogatás-gyűjtő kampányunk. Ennek során 3 millió forintot szeretnénk összegyűjteni. Minden forint számít!