Nem egyszerű az E.ON-nal szóba állni

Olvasónk egy hét múlva kapott időpontot a szombathelyi irodában, ahol láthatóan egyetlen ügyfél sem volt.

„Nehogy megnyomja a gombot!” – ezt mondta a biztonsági őr olvasónknak, aki hétfőn délelőtt bement az E.ON szombathelyi ügyfélirodába egy számára igen fontos ügyet intézni.

Az igen fontos – amúgy céges - ügy megoldása egy darabig még valószínűleg várat magára, merthogy – a látszólag ügyfélmentes helyiségben - azt mondták, csak előjegyzésre fogadják a munkatársak. Csakhogy az online foglalási rendszer éppen azt jelzi, hogy a legközelebbi szabad időpont körülbelül egy hét múlva lesz.

Olvasónk a szerkesztőségben mesélte mindezt felháborodva, majd együtt próbáltuk felhívni a cég központját, hogy mi van ilyenkor. A telefonszám folyamatosan foglaltat jelez.

Tudjuk, hogy nemcsak a lakosságnak, de az E.ON-nak sem egyszerű most a helyzete. A különbség az, hogy az utóbbinak sok milliárdos profitja volt, amiből akár fejleszthette is volna az ügyfélszolgálatot.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt , vagy facebook messengeren ide kattintva . Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Jelentem

Valódi tájékoztatásra vágysz? Vagy elég a propaganda? Dönthetsz! Támogasd a Nyugat.hu-t