Hónapok mennek el egy bejelentésre? – Úgy tűnik, nem mindenkinek fenékig tejfel az ügyintézés a Vodafone-nál

Egy olvasó panaszai.

Egy olvasónk különös kálváriával kereste meg lapunkat a Vodafone ügyintézési procedúráival kapcsolatban. Elmondta, hogy régi előfizető, idén márciusban azonban valami furcsaság kezdődött az előfizetése környékén: túlfizetést mutatott a telefonos applikációban a számlája.

Ekkor nem foglalkozott komolyabban a dologgal, mint mondta, azt hitte, korábban véletlenül kétszer fizette be a szolgáltatás díját. Az élet ment tovább.

Áprilisban viszont újra ugyanez a helyzet állt elő. Ekkor olvasónk gyanítani kezdte, hogy valami hibádzik, tehát hó elején bejelentést tett a szolgáltatónál. Előfizetését közben tovább használta, elmondása szerint fennakadás nélkül, de az applikáció ezt követően további két hónapig ugyanúgy túlfizetést jelzett.

Április eleji bejelentésére nem reagáltak, annak ellenére sem, hogy a cég ÁSZF-je szerint ezt 30 napon belül meg kell tenniük.

Azazhogy reagáltak. A bejelentéstől számítva majdnem 90 nap elteltével, július elején, annyit, hogy az ügyet vizsgálják, és kiszámláztak négyhavi díjat, miközben csak hárommal „tartozott”. Olvasónk ekkor döntött úgy, hogy értesíti lapunkat.

Elmesélte azt is, hogy nem a befizetendő összeg zavarja, hiszen a szolgáltatás működött, használta is, hanem az, hogy az elmúlt három hónapban folyamatosan kereste a Vodafone ügyfélszolgálatát, de vagy nem tudtak mit kezdeni a problémájával, vagy egymásnak ellentmondó információkat kapott, és állítása szerint olyan is előfordult, hogy megszakították a vonalat.

Korábban is voltak fennakadások.
Mészáros D. Zsolt

Végül egy ponton kártérítést ajánlottak fel neki, amelyet elfogadott, és nem fordult a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, mindez azonban úgy tűnik, nem érintette a bejelentését, mert arról a múlt héten mégis kapott értesítést.

Úgy tűnik, valószínűleg nem olvasónk az egyedüli, akinek gondja akadta Vodafone-nal: a külön erre a célra létrehozott Facebook-oldalakon és csoportokban hasonló érdekes történetek tucatjaival lehet találkozni, egy tavalyi statisztika szerint pedig a Vodafone az egyik legtöbbet bepanaszolt szolgáltató.

Korábban mi is írtunk már Vodafone-os olvasói panaszokról Olvasóink panaszáradata - Nagy gondok vannak a szombathelyi Vodafone/UPC-internettel 2020. December 07. 16:45 (például elérhetetlen ügyfélszolgálat, kábeltévés gondok), bizonytalan internetről Olvasóink panaszkodnak: bizonytalanabb az internet Szombathelyen (frissített) 2020. July 31. 11:48 , de olyan is előfordult, hogy egyes weboldalak Ha vodafone-os, akkor ne lepődjön meg, hogy nem működnek önnél a Google-szolgáltatások (frissítve) February 09. 15:09 nem működtek.

Jövő hétfőtől pedig grandiózus leállás Hétfőtől nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálati rendszerei - újabb részletek July 05. 13:20 lesz a cégnél az UPC-integráció utolsó lépéseként, amely még 2020-ban kezdődött el. A július 11-től 16-ig tartó átállás a szolgáltatások minőségét elméletileg nem érinti, de ügyet intézni például nem lehet majd.

A problémákkal kapcsolatban megkerestük a Vodafone-t is. Válaszukban elmondták, hogy céljuk az ügyfelek elégedettségének még magasabb szintre emelése, és mindent megtesznek az esetleges hibák gyors kijavításáért. Hozzátették, hogy a július 11-16. közötti informatikai átállás is az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelése érdekében történik.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt , vagy facebook messengeren ide kattintva . Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Jelentem